نثار گل به شهدای شاهچراغ اعتقاد خالصانه او و خانواده اش است


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913172

کارشناس فوتبال ایران گفت: مادر مهدی طارمی گفته دوست دارد پسرش گلهایش را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی اسنافی، کارشناس فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به هدایت مهدی طارمی در دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی گفت: طارمی علاوه بر برتری فنی نسبت به سایر ملی پوشان، باعث شد. هر چند وظیفه طارمی به عنوان یک مهاجم گلزنی است، اما ایجاد انگیزه در تیم و هدایت بازیکنان به سمت جلو نشان از شایستگی های این مهاجم دارد.

وی افزود: در روزی که بازیکنان تیم ملی ایران عملکرد خوبی نداشتند و بازی خوبی از خود نشان ندادند، طارمی درخشید و سعی کرد تیم ملی را جلو ببرد و ناامیدی را از چهره آنها بزداید.

این کارشناس فوتبال ایران درباره مادر مهدی طارمی با بیان اینکه دوست دارم مهدی گل های خود را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند، گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب عملیات روانی گسترده ای را علیه کشور، مردم و در عرصه های مختلف انجام داده اند. ورزش برای شکست دادن تیم ملی کشورمان در این دوره که مسابقات جام جهانی را آغاز کردند این سوال از اعتقادات قلبی خانواده طارمی نشات می گیرد چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم.

عیسی ادامه داد: مهدی طارمی یکی از ورزشکاران صاحب نام و محبوب کشورمان است که در اولین بازی تیم ملی مقابل انگلیس با تمام وجود به میدان رفت و با دو گل ارزشمند مورد علاقه مردم و فوتبال دوستان است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید