شهرداری تهران را در شرایط منفی تحویل گرفتیم


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895553

مهدی چمران در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تلاش شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، اظهار داشت: شهرداری را در شرایط زیر صفر تحویل گرفتیم، بنابراین ماه ها طول کشید تا وضعیت به صفر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی و بازگشایی مدارس اظهار داشت: شهرداری را در شرایط زیر صفر تحویل گرفتیم، بنابراین ماه ها طول کشید. به صفر رساندن وضعیت در این راستا برنامه ریزی های لازم برای تحقق توسعه حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی افزود: با وجود اینکه فاصله زیادی با ایده آل داریم، اما تمهیداتی مانند توسعه مترو، توسعه ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد و برنامه ریزی هایی برای تحقق این اهداف انجام شده است. همه این اقدامات در شرایطی انجام شد که دپوی مترو و اتوبوس خالی بود و شهرداری تهران مشکلات مالی داشت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: افزایش 2000 اتوبوس در تهران انجام می شود تا به نقطه صفر برسیم. از آنجایی که ناوگان اتوبوسرانی تهران با کمبود مواجه است و در ابتدای مهر با ترافیک سنگین مواجه خواهیم بود. بنابراین سعی می کنیم در ابتدای مهرماه اتوبوس های جدید را به ناوگان تزریق کنیم و امیدواریم این اتوبوس های جدید در مهرماه وارد شوند تا بخشی از مشکلات حل شود.

وی تاکید کرد: البته شهر مجموعه ای از فعالیت هاست و نمی توان آن را تک بعدی دانست و قطعا فقط حمل و نقل عمومی یا بافت فرسوده را باید در نظر گرفت و باید در کنار هم و با هم افزایی دستگاه ها باشیم. می تواند مشکلات شهر را حل کند.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی شهرداری تهران در یک سال فعالیتش گفت: ارزیابی شهرداری تهران را نمی دهم.

دیدگاهتان را بنویسید