شهرستان فارسان محل رویدادهای مختلف هنری و تاثیرگذار بوده و هست


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856233

احسان گائدی گفت: شهرستان فارسان از دیرباز محل رویدادهای مختلف هنری و تاثیرگذار بوده و هست و هنرمندان این شهرستان در عرصه های مختلف هنری از جمله تئاتر و موسیقی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: شهرستان فارسان از دیرباز محل رویدادهای مختلف هنری و تاثیرگذار بوده و هست و هنرمندان این شهرستان در عرصه های مختلف هنری از جمله تئاتر و موسیقی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.


وی افزود: محوریت حوزه هنری این است که بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری خود را از مرکز استان به شهرهای مختلف هدایت کند و هنرمندان مستعد آن شهرستان ها را شناسایی و حمایت کند.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: حوزه هنری در حال حاضر سه برنامه فرهنگی را در شهر جونکان تدوین کرده است که می توان به نشست مشروطه با نخبگان کشوری، رونمایی از جونکان و کردستان و اکران فیلم های ایرانی که به زودی اکران می شود، اشاره کرد. . . .


قائدی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم یک اتفاق مهم هنری در حوزه موسیقی یا تئاتر را در شهرستان فارسان آغاز کنیم و این امر نیازمند کمک سایر سازمان ها و ارگان های شهرستان است.

وی افزود: مقرر شد در آینده نزدیک سه برنامه در شهر جونکن برگزار شود و همچنین فیلم «حناس» به تهیه کنندگی خوزه هنری در فارسان کلید بخورد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید