شهر آفتاب سال آینده میزبان نمایشگاه کتاب به دور از سیاست قمار است


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837592

یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب مصلی گفت: امیدواریم سال آینده این نمایشگاه به دور از سیاست بازی در شهر آفتاب برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در بازدید از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب مصلی گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه در سطح شهر در حال برگزاری است، لازم است تدابیری برای احترام به همسایگان و اهالی اندیشیده شود. موصل.»
وی ادامه داد: مردم محلات در سراسر دنیا از برگزاری چنین رویدادهایی بهره مند می شوند اما در کشور ما برعکس است، بنابراین دیدن همسایگان مصلی در زمان برگزاری نمایشگاه ضروری است.
وی همچنین با اشاره به لزوم رعایت مسائل ایمنی (HSE) در نمایشگاه، بر رعایت مسائل مربوط به سلامت روان ساکنین و بازدیدکنندگان تاکید کرد و گفت: مشکل تردد می تواند برای مردم محله مشکل ساز شود.
وی همچنین با ابراز امیدواری از برپایی سی و چهارمین نمایشگاه در سال 1402 در شهر آفتاب، افزود: امیدواریم به دور از سیاست بازی، نمایشگاه در محل احداث آن کمتر حرکت آزاردهنده ای برای شهروندان و آن باشد. مسائل مربوط به ایمنی مرتبط با موضوع نمایشگاه.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید