«شهر سکوت» سالار آگیلی بیرون آمد

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794098

آلبوم «شهر خاموشی» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد و خوانندگی سالار عقیلی عنوان یکی از جدیدترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «شهر سکوت» با شعر احمد امیرحلیلی و تنظیم بهتاش زرین و حامد حسینی، «زندان تکراری» با شعر محمدرضا یار و تنظیم فرید قهرمان پور، «بازگشت» با شعر احمد امرانحارالی و «پرنده زندگی» با تنظیم غلامرضا سلیمانی و تنظیم حسین فاضل، «ققنوس» با شعر احسان افشاری و تنظیم ایوب صادقی «از چشم تو می ترسم» با شعری از مهدیه عرب و تنظیم فرید قهرمان پور خداحافظی شعری از محمدرضا یار و تنظیم غلامرضا صادقی، مادر با شعری از محمدرضا یار و تنظیم سعید زمانی قطعاتی هستند که در آلبوم شهر خاموشی قرار دارند.

ابوالفضل صادقی نژاد یکی از سرشناس ترین آهنگسازان موسیقی ایرانی است که در سال های اخیر مقام های برجسته ای در عرصه موسیقی نیز داشته است.

او در سال های اخیر تک آلبوم های سنتور «نیمه شب دی»، «به چشم تو قسم» با ایوب صادقی، «خنده تو را دوست دارم» با شعر و صدای سهیل محمودی، «ستاره خورشید»، «نه» خوانده است. “. گریه تنهایی” با آواز سالار عقیلی در دسترس عموم قرار گرفت” کهکشان آرام” با تنظیم بابک راد. این در حالی است که آلبوم «تنها گریه نکن» این آهنگساز که با همکاری سالار عقیلی منتشر شده بود، با استقبال زیاد طرفداران مواجه شد.

آلبوم «تنها گریه نکن» در بهار 1395 به سرپرستی ایوب صادقی منتشر شد و این اثر از معدود آلبوم های سالار عقیلی بود که فضای 100 درصد سنتی نداشت و تنظیم کلاسیک نقش بسزایی داشت. نقش در تولید آن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید