سردار سلیمانی از بن بست بیرون آمد/ دانش آموختگان دبیرستان حاج قاسم به زودی در قدس نماز می خوانند.

ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798620

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی که به دلیل ایمان راسخ به وعده های الهی، ناامیدی بر همه مردم حاکم شده بود، بر رسیدن به سوال مورد نظر اصرار داشت و بر هر بن بست کاملاً فائق آمد. بن بست بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدار با سردار شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه عاشق خدا بود و به همین دلیل خداوند او را دوست داشت و گفت: منطقه و حتی فراتر از آن، پیر و جوان، زن و مرد عاشق و گمشده بودند. شهید سلیمانی

وی ادامه داد: محبوبیت حاج قاسم حتی محدود به مذهب شیعه و اسلام نبود، بلکه همه مذاهب شهید سلیمانی را دوست داشتند زیرا او فقط برای خدا کار می کرد و دین و ملیت مردم برایش به هیچ وجه مهم نبود.

5ff8f29a a0ee 46ef bb7f 8790450a7a41 خبر خاکستری

حاج قاسم به فکر آرامش و آسایش و زندگی خوب مردم بود

دشتی با اشاره به اینکه تنها چیزی که برای حاج قاسم اهمیت دارد، آرامش، آسایش و زندگی خوب مردم است و به هیچ وجه تفکر، دین و اعتقادات مردم برای او اولویت ندارد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم منشأ خدمات بزرگی است و اقدامات در منطقه اما شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود توانایی فعالیت در خارج از سلیمانی را داشته و موثرتر بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم کشورهای دیگر که آشنایی چندانی با این شهید نداشتند، اما پس از شهادت با ابعاد فردی کمتر شناخته شده، با آرمان و مکتب شهید سلیمانی آشنا و مجذوب و شیفته آن شدند و همچنان ادامه می دهند. جاده به زور.”

656bdefb ada9 4d9b 8c8c 183e664fa030 خبر خاکستری

سردار سلیمانی در آمریکا معتقد بود که نمی تواند اشتباه کند

وی با اشاره به اینکه آزادیخواهان کشورهای دیگر پس از شهادت سردار سلیمانی از ما پرسیدند سردار سلیمانی کیست؟ او به همه اینها اعتقاد داشت و به همین دلیل دهان آمریکا را در منطقه خاک کرد و همه سربازان آمریکایی را از نام شهید سلیمانی و یارانش ترساند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی شاگرد مکتب ائمه انقلاب بود و سردار سلیمانی نیز همان اعتقادات این بزرگواران را داشت، یعنی با قدرت و صلابت با دشمن مقابله می کند. و اهداف خود را دنبال می کند. کمال خشوع و خشوع بر پای مادر شهید می افتد و خیمه آنها را می بوسد.

یک قطره نفس در حاج قاسم نبود

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در منطقه مسئول عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران بود اما هرگز خودخواهی نداشت و دوست نداشت رسانه ای شود و به معنای واقعی کلمه عاشق گمنامی بود.

دشتی خاطرنشان کرد: حاج قاسم به مردم کشورهای دیگر متوجه شده است که جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام به دنبال صلح، دوستی و برادری هستند و دلیل حذف ظلم آمریکا از منطقه بوده و خواهد بود و نخواهد بود. برای اقامه نماز بچه ها و طلاب مدرسه حاج قاسم در قدس خیلی دیر شده است.

3a6764d6 ef72 4d55 9c9f 4e5aa5edcd29 خبر خاکستری

سردار سلیمانی توانست ظرفیت عظیم مردم را بسیج کند

دشتی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مردی است که توانسته توانمندی های عظیم مردمی را بسیج کند، خاطرنشان کرد: ارتش یکپارچه، هماهنگ، منسجم و قدرتمند مردم در منطقه حاصل ابتکار و ابتکار سردار سلیمانی است. بینش، بصیرت، درون بینی.

وی ادامه داد: نمونه ای از این ارتش مردمی در کشور ما دست به کاری زده که برای تمام دنیا باورنکردنی است و چگونه مردم یمن با دست خالی و در شرایطی که کشور ما در محاصره کامل قرار دارد در مقابل دشمن ایستادگی کردند. و شهرهایشان.» یکی پس از دیگری بدوید.

دشتی اردکانی یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی را استمرار وی در جهاد دانست و تصریح کرد: برخی افراد ممکن است در مقطعی از زندگی خود فعالیت ها و اقداماتی را به صورت جهادی انجام دهند اما شهید سلیمانی بیش از 40 سال است که اخلاص دارد. و بدون توجه به منافع شخصی خود تا آخرین روز عمر خود به یک حرکت جهادی سنگین، طاقت فرسا و خطرناک دست زد.

fafc76d6 05ce 4160 8d80 0625567ad9a8 خبر خاکستری

غرب از گسترش آرمان ها و مکتب سلیمانی هراس دارد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درباره حذف عکس و نام شهید سلیمانی از اینستاگرام نیز گفت: با مکتب این شهید بزرگوار آشنا شوید و با حاکمان آنها مخالفت کنید.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی حمایت از شبکه های داخلی در فضای مجازی را برای مقابله با این گونه اقدامات شبکه های فضای مجازی ضروری می داند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید