شهیدان سلیمانی و ابومهدی نوید پایان اشغال و سازش را می دهند

ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797322

عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای تاکید کرد که شهیدان سردار حاج حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نوید پیروزی های آینده در پایان اشغال و سازش را می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که شهدا نوید پیروزی های آینده را برای امت اسلامی در پایان اشغال و سازش با آن دادند. رژیم صهیونیستی

به گزارش العهد، در این بیانیه آمده است: با احترام و سپاس، شما سرداران پیروزی، شهدای امت را می پرستیم، سر شما را می بوسیم، مردم ما را بلند کردید، ما انگشتان شما را که حلقه های ایمان است می بوسیم. و پیروزی.» او در برابر موشک های دشمن مقاومت کرد.

عبدالمهدی افزود: خاک قدم های شما را که راه رهایی و عزت را هموار کرد، بر پیشانی خود خواهیم زد. ما بدن های شما را در آغوش می گیریم زیرا سرنوشت مردم ما و پرچم های آنها مانند روح، خون، گوشت و استخوان شما در هم تنیده شده است.

نخست وزیر سابق عراق گفت: در جبهه های جنگ به عنوان یک سازه مستحکم ایستادید و پیروز شدید و امروز در شرق و غرب زمین در آغوش خود آرمیدید و ما را از پیروزی های آینده آگاه می کنید که در آن هیچ اشغالی نیست. هیچ سازشی نیست و ملت ما بیدار شده است، شرق بیدار شده و جهان بیدار شده است.

عبدالمهدی توضیح داد: امت شما در دو سال قویتر شده است. در عرض دو سال، مردم شما، فرزندان شما، در اراده، ساختار و وحدت قوی تر شده اند. خون شما جاودانگی و پیروزی بزرگ را سیراب می کند. مرگ سرنوشت مردم است، سرنوشت همه مردم. شهادت موقعیتی است که فقط صاحبان ثروت بزرگ می توانند به آن برسند.

نخست وزیر سابق عراق گفت: به شما و کسانی که راه شما را دنبال کردند تبریک می گویم. افرادی که شما را به دنیا آورده اند شکست نخواهند خورد. مردمی که شما رهبران، نمادها و شهدای آنها هستید، مقهور نمی شوند. مردمی که با وجود رنج مقاومت می کنند و درس های دردناکی به متجاوزان می دهند، مردمی که امید به خدا دارند و ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید