شهید سلیمانی و المهندس نشانه اسلام اصیل محمدی هستند

ساعت: 01:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922010

«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه های اسلام اصیل محمدی یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش العالم، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از فداکاری های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در راه خدا و امت اسلامی تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ عیسی قاسم طی سخنانی در همایش بحرینی ها در قم به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، تاکید کرد: این شهدا هستند که اسلام صحیح محمدی را بنا کردند. . آنها شهدای اسلام هستند و در مکتب اسلام تربیت شده اند.

و افزود: اعمالشان در نظر مردم جاودانه است. آنان خود را فدای راه خدا کردند زیرا جان خود را در راه حفظ اسلام و امت فدا کردند و آیات خداوند متعال هستند.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اسلام و انسانیت را عمیقاً درک کردند. جنبش بزرگ جهادی به رهبری قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سلطه آمریکا بر منطقه را به چالش کشید.

شیخ عیسی قاسم در عین حال گفت: فریادهای مخالفت با سازش و عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل و حضور آمریکا در منطقه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید