شوخی های عجیب از سه پرسپولیسی سرچشمه می گیرد

شوخی های عجیب از سه پرسپولیسی سرچشمه می گیرد

پس از دو هفته ناکامی مقابل تراکتورسازی و سپاهان و باخت در بالای جدول، این هفته پرسپولیس موفق شد در یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم لیگ برتر و با تک گل یورگن لوکادیا مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسد. در نقطه پنالتی، شاگردان سخت کوش محمد ربیعی را شکست دادند و به صدر جدول بازگشتند. این بازی هم مانند حواشی معمول اکثر بازی های لیگ برتر حاشیه های کمتر دیده شده ای داشت که در گزارش زیر می خوانید.

شیخ سوژه عکاسان شد

شیخ دیابته مهاجم جدید پرسپولیس پس از مدت ها مصدومیت سرانجام در دیدار مقابل مس رفسنجان در ترکیب قرمزپوشان قرار گرفت و در دقایق پایانی بازی به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد. تیم دیابات که دو فصل در استقلال حضور داشت و سابقه آقای گلی را در این تیم دارد، پس از مدت ها پا به ورزشگاه آزادی گذاشت. دیابات قبل از شروع مسابقه سوژه اصلی عکاسان شد و عکاسان از زوایای مختلف از مهاجم جدید پرسپولیس عکس گرفتند.

شوخی های عجیب از 3 پرسپولیس نشات می گیرد

گادوین منشا مهاجم فعلی مس رفسنجان دو فصل خوب را در پرسپولیس سپری کرد و گل های مهمی برای این تیم به ثمر رساند. منشا که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد به زبان فارسی مسلط است و به راحتی می تواند با دوستان ایرانی خود ارتباط برقرار کند. گادوین که رابطه خوبی با چند بازیکن پرسپولیس دارد قبل از شروع بازی به سراغ دوستان قدیمی خود در آن تیم رفت و با آنها صحبت کرد. گادوین که بسیار شوخ طبع است با علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و سیدجلال حسینی شوخی های عجیبی کرد که در نوع خود جالب بود.

امیری: به جان مادرم دست نزده ام

در دقیقه 30 بازی پرسپولیس و مس رفسنجان حرکت محسن آذرباد روی خط با تکل وحید امیری همراه شد و داور به بازیکن پرسپولیسی کارت زرد نشان داد. امیری که بازیکن بسیار با اخلاقی هم هست خطاب به داور و کمک داور مسابقه گفت که هیچ اشتباهی نکرده و هیچ تماسی با بازیکن حریف نداشته است. امیری حتی به جان مادرش هم قسم خورد که به بازیکن حریف ضربه نزده و اصلا مستحق کارت زرد نیست.

پرسپولیسی ها از حرکت جالب حامد لک غافلگیر شدند

حامد لک گلر فصل قبل ناامید از پرسپولیس جدا شد و به مس رفسنجان پیوست. لک که انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابقش داشت، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و تمام بازیکنان پرسپولیس حاضر روی نیمکت را بوسید. لک که از دست گل محمدی دلخور شده بود نیز او را بوسید که باعث تعجب پرسپولیسی ها شد. همچنین لک با برخی از همکاران سابق خود رابطه خوبی ندارد اما آنها را بوسید تا صحنه های جالبی را در ورزشگاه آزادی خلق کند.

پروژکتورها زودتر روشن شده بودند

بعد از اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد و باعث سردرگمی شدید شد، پروژکتورهای ورزشگاه قبل از شروع بازی روشن شد تا از تکرار اتفاقات بازی تراکتورسازی جلوگیری شود.

انتقاد تند یک بازیکن مس از ربیعی

یکی از بازیکنان تیم مس رفسنجان وقتی قبل از شروع مسابقه متوجه شد نامش در لیست تیم نیست بسیار ناراحت شد و در بین چند بازیکن مس به انتقاد از محمد ربیعی سرمربی این تیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید