شورای شهر بیجار استعفا داد


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914760

با دخالت نماینده شورای اسلامی؛

رئیس شورای شهر بیجار از استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر بیجار خبر داد و گفت: دلیل اصلی این اقدام دخالت مستقیم نماینده مردم بیجار در شورای اسلامی در حوزه وظایف این بدن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی گفت: متاسفانه از ابتدای فعالیت این شورا نماینده شهر در شورای اسلامی با دخالت مستقیم و اهرم های فشار این شورا را نهادی بی فایده می داند.

وی افزود: شورا علاوه بر تداخل در وظایف شورای شهر، هرگز در برنامه ریزی و تصمیم گیری در شهر استفاده نمی شود و چنین شورایی به ظاهر فاقد جایگاه رسمی است.

رئیس شورای شهر بیجار با اشاره به اینکه ایرادات وارده به این موارد به اطلاع مدیر شهری رسیده است، یادآور شد: بارها در جلسات این موارد به اطلاع مدیر شهری رسیده است اما تا به امروز هیچ مثبتی نشده است. حرکت مشاهده شده است.

اسدی ادامه داد: اعضای شورای شهر که متشکل از پنج نفر از اعضای شورای شهر است، طبق قانون نقش مشخصی در عزل و نصب مدیران، تصمیمات کلان شهر و نظارت بر هزینه ها دارند. اعتبار مسئولیت های اجتماعی معادن که تاکنون مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است.

وی افزود: اعضای شورای شهر تاکنون از تمام ظرفیت خود برای ایجاد ارتباط سازنده و پویا با مسئولین ارشد شهرستان استفاده کرده و همواره تلاش کرده اند به دور از جناح بندی های سیاسی به وظیفه اصلی خود عمل کنند اما متاسفانه اینگونه نشد. و شورای شهر با حمایت همه اعضا استعفای جمعی خود را به فرماندار بیجار تقدیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید