شورای عالی انقلاب فرهنگی مقر سیاستگذاری فرهنگی است

زمان: 20:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785229

رئیس جمهور گفت: دولت شورای عالی انقلاب فرهنگی را پایگاه اصلی سیاسی در حوزه فرهنگ می داند و همه بخش های دولت تابع سیاست فرهنگی شورا خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز چهارشنبه با حضور اعضای جدید برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با خیر مقدم به اعضای جدید و قدردانی از زحمات اعضای سابق شورا گفت: سیاست شورا.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید نقش ستاد را ایفا کند، گفت: باید سازوکار قوی برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و مأموریت های اصلی شورا ایجاد شود.

رئیسی همچنین با تشکر از اساتید و اندیشمندانی که در دوره جدید در شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور نخواهند داشت، گفت: باید از نظر خود و سایر اندیشمندان به اشتراک بگذارید.

در این جلسه ضمن قرائت ضمیمه حکم صادره برای اعضای مأموریت جدید شورا، به مطالبات رهبر معظم انقلاب رسیدگی و تبادل نظر شد.

همچنین 9 نفر از اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه به عنوان اعضای کارگروه تحول به منظور بررسی وظایف، مأموریت ها و ترکیب اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند. و کارآمدسازی دبیرخانه شورا.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات اردکانی، کی نژاد، جاسبی، حجت الاسلام والمسلمین محسن کومی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید