شورشیان، احمق های آمریکایی در بحران اوکراین!


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813295

اعتماد به آمریکا و اروپا و خلع سلاح تضمین شده توسط هر دو عامل اصلی بحران امروز اوکراین است و اکنون آنها نمی توانند کاری برای مردم آن کشور انجام دهند جز دعا برای رئیس جمهور ایالات متحده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، یاغی ها و برخی اصلاح طلبان عاشق آمریکا و غرب که تا دیروز امنیت آب و اقتصادی و سیاسی کشور را در ارتباط با این دو می دانستند، امروز مشخص شد که غرب یک توده توخالی به رهبری است. توسط ایالات متحده صدای دلنشین و به ورطه سقوط کشیده می شود.

اعتماد به آمریکا و اروپا و خلع سلاح به عنوان هر دو ضمانت، ریشه بحران امروز اوکراین است و اکنون آنها نمی توانند برای مردم آن کشور کاری بکنند جز اینکه برای رئیس جمهور ایالات متحده دعا کنند.
اما یاغی های نادان یا نادان ایران هر روز بخشی از واقعیت اوضاع اوکراین را در رسانه ها به نمایش می گذارند و بزرگنمایی می کنند و روسیه را مقصر می دانند اما بدون اینکه بدانند خدایشان آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است. در این بخش از اصلاح طلبان خبری نیست.
این روزها شورشیان و اصلاح طلبان به ویژه خانم آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت که در اینستاگرام فعالتر شده و از مادرش برای اوکراین قابله تری شده است، از جمله کسانی هستند که مانند پارسی مهاجر. رسانه‌های زبان بخشی از این واقعیت هستند، تاریخ را افزایش می‌دهند، این خط خبری یکپارچه و متعادل اصلاح‌طلبان داخلی و مخالفان خارجی چندان شگفت‌انگیز و بی‌سابقه نیست.
اما آنچه خارج از چارچوب این فعالیت های رسانه ای است، پاکسازی آمریکا و اروپا در بحران اوکراین است و مانند گذشته به عنوان ناجی جهان و پشتوانه ای معتبر برای کشورها تلقی می شوند. این سکوت در اخبار مربوط به نقش ایالات متحده در بحران اوکراین یک سوء نیت رسانه ای است که توسط رسانه های خارجی و برخی اصلاح طلبان داخلی انجام شده است.

این استراتژی مبتنی بر همان نگاه و اعتماد به غرب است که اصلاح طلبان برای آینده سیاسی کشور در دستور کار قرار داده اند. اما امروز مردم ایران و دیگر کشورهای جهان به خوبی می دانند که اعتماد به غرب به ویژه آمریکا سرابی است که با همه شکوه و عظمتش روزی هر کشوری را به چاه می کشاند.



محمد محسنی; کارشناس سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید