شورشیان باعث می شوند افراد منتقد نتوانند صحبت کنند


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900171

جمال پور با تاکید بر اینکه اعتراض درون نظام قابل قبول است اما اعتراض به نظام نه، اذعان داشت: این نظام حاصل خون 300 هزار شهید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، میکائیل جمال پور اظهار می کند: اغتشاشات اخیر واکنشی شفاف و واضح بود که مردم خیلی زودتر از حوادثی مانند فتنه 88 متوجه آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران با حمله به معنویت مردم، مبانی نظام و نیروی انتظامی سعی در تخریب چهره جمهوری و مردم سالاری کشور داشتند.

این تحلیلگر امور فرهنگی با تاکید بر اهمیت محکومیت معاندین توسط مردم، گفت: مردم با 3 روز راهپیمایی متوالی با شعار امت محمد رسول الله، پرونده معاندین را بستند.

وی با بیان اینکه در جوامع باز دموکراسی و در جوامع بسته استبداد حاکم است، افزود: اتفاقات اخیر نه انتقاد بود و نه عصیان، بلکه عده ای اغتشاش کردند و باعث شدند انتقاد منتقدان واقعی و اعتراض معترضان به گوش نرسد.

جمال پور با تاکید بر اینکه اعتراض درون نظام قابل قبول است اما اعتراض به نظام نه، اذعان داشت: این نظام حاصل خون 300 هزار شهید است.

وی با اشاره به اینکه این ناآرامی ها از خارج سازماندهی شده بود و قصد داشت موفقیت دولت سیزدهم را در عرصه جهانی به ویژه در اجلاس شانگهای زیر سوال ببرد، ادامه داد: نیروهای نظامی و امنیتی اهداف خدمات خارجی این اغتشاشات را خنثی کرده و آن را گسترش داده اند. .برچیده شد

این استاد دانشگاه پیام نور با بیان اینکه فتنه گران باعث می شوند افراد منتقد نتوانند اظهار نظر کنند، گفت: این نظام راه و رسم حکومت داری را از رهنمودهای امام خمینی (ره) و شهیدان بهشتی و رجایی به ارث برده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید