شوک بزرگ در انتظار استقلال؟

شوک بزرگ در انتظار استقلال؟

محمدرضا حسینی هر روز که می گذرد به استقلال نزدیک می شود و در عین حال احتمال جدایی وریا گفوری که هنوز پای میز مذاکره با مدیران استقلال نرفته است، بیشتر می شود. شاید وریای 34 ساله همچنان بتواند برای استقلال بازی کند و تاثیرگذار باشد، اما ظاهرا مدیران استقلال برای پست دفاع راست به آینده نگاه می کنند و در حال حاضر محمدرضا حسینی را از سپاهان جدا کرده و او را برای تیم شما به خدمت گرفته اند. .

حضور حسینی در استقلال بدون شک وریا را به دروازه استقلال خواهد رساند اما کاپیتان آبی ها نیز با مشتریان روبرو است و احتمالا فصل آینده به عنوان بازیکن فولاد در این تیم دیده می شود. بحث حضور وریا در فولاد که یک هفته است به گوش می رسد این روزها داغ شده است و احتمال دارد آقای کاپیتان را در تیمی با مربیگری جواد نکونام ببینیم. بدون شک اگر کادرفنی باشگاه استقلال تا پایان این هفته با وریا مذاکره نکند، به این معناست که دیگر نیازی به ادامه حضور این بازیکن در استقلال نیست و ماجرای انتقال وریا به فولاد با جدیت بیشتری بیش از پیش پیگیری می شود.

حردانی فصل گذشته از همین تیم فولاد به استقلال آمد و به نوعی جای وریا غفوری را در استقلال گرفت اما حالا این احتمال وجود دارد که وریا به همان تیم حریف برود. باید دید سرنوشت این انتقال چه خواهد شد و آیا مدیران باشگاه استقلال برای رسیدن به یک انتقال جذاب، سینه این بازیکن را رد خواهند کرد؟!

دیدگاهتان را بنویسید