شکایت حاد توسط یک فرد مستقل روز جدید

شکایت حاد یک فرد مستقل

با وجود برکناری رسمی علیرضا اکبرپور، باشگاه مهندسی مکانیک هنوز برای پایان همکاری با این مربی به توافق نرسیده است و همین موضوع او را به اعتراض برانگیخته است.

وی گفت: از سال گذشته هیچ پولی دریافت نکرده ام. لطفا اجازه ندهید فدراسیون فوتبال به فوتبال و حرمت مربیگری توهین کند. کارمندان باشگاه مهندسی مکانیک نه حقوقم را دادند و نه اخراجم کردند تا تکلیفم روشن شود. قبل از شروع فصل پیشنهادی از تیم های دسته اولی داشتم که به خاطر ماشین آن را رد کردم. من همچنان به قراردادم متعهد هستم تا ببینم چه می شود. «آیا قانون به ماشین ساز اجازه می دهد بدون پرداخت پول من با مربی دیگری قرارداد ببندد؟

در مقطعی قانون این بود که تیم ها برای نیمکت نشینی کادر فنی جدید باید به کادر فنی قبلی تکیه کنند اما این قانون سال ها لغو شد و کمیته اساسنامه از مربیان باشگاه شکایت کرد. یا برعکس و اگر باشگاه با کادر فنی قبلی تسویه حساب نکرده باشد ممکن است برای کادر فنی جدید نیمکتی دریافت کند.

طبق قوانین در فصل جدید هر مربی می تواند در طول فصل با دو تیم کار کند و مانند فصل گذشته هیچ مربی نمی تواند در طول فصل با بیش از دو تیم قرارداد ببندد و در صورت عقد قرارداد کارت ذخیره کارت ذخیره خواهد شد. صادر شود. برای مربی صادر شود. نمیتونه باشه.

دیدگاهتان را بنویسید