مکاشفه برای یک فرد مستقل یک روز جدید

وحی برای یک فرد مستقل

تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند. نفت آخرین تیمی بود که به لیگ بیست و یکم راه یافت اما از نظر ثروت عملکرد ضعیفی نداشت. این تیم در حال حاضر در گردباد مشکلات مالی است. اعضای نفت تاکنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده اند و همین مشکل باعث شده تا بازیکنان وارد بورس شوند.

امیر محبی مربی نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت فعلی تیمش به خبرنگار ما گفت: متاسفانه تیم ما مشکلات عجیبی را تجربه می کند. این تیم در مسجدسلیمان ناشناخته است و مشخص نیست چرا کارکنان استانی و خوزستانی مسجدسلیمان هیچ کمکی نمی کنند.

وی ادامه داد: تیم ما 15 روز قبل از مسابقات به مصاف هم رفتند. فراز کمالوند در ابتدای فصل ریسک بزرگی کرد و تیم را تحویل گرفت. بدنسازی مناسبی نداشتیم، مسابقه تدارکاتی نداشتیم و شرایط خوبی را تجربه نکردیم. کمالوند با وجود همه مشکلات در تمام این مدت بار تیم را به دوش می کشد و به بازیکنان اطمینان می دهد تا در مسابقات شرکت کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان همچنین گفت: ما جزو معدود تیم هایی هستیم که تاکنون پولی نگرفته ایم و بازیکنان حق دارند مطالبات خود را پیگیری کنند. متأسفانه کسانی که می توانند کمک کنند کاری انجام نمی دهند. حالا شنیده ها حاکی از آن است که این پول به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده اما به این تیم داده نمی شود. واقعا شرایط عجیب و سختی را تحمل می کنیم. هر روز یک نفر چیزی می گوید، اما هیچ یک از وعده ها عملی نمی شود و ما واقعا نمی دانیم چه کنیم.

محبی با اشاره به تلاش کمالوند برای حل مشکل نفت تاکید کرد: آقای فراز به تنهایی چه باید بکند؟ اینکه مربی فقط روی مسائل فنی تمرکز کند، فرق می کند؟ این بنده خدا الان در یک بدن کار می کند. زمین تمرین را دنبال می کند، برای استراحت با بچه ها صحبت می کند. او باید خودش تیم را جمع کند و برای سوالات فنی وقت بگذارد. یک سرمربی چقدر باید بجنگد؟ آیا کارمندان نباید پشت این موضوع باشند؟ این واقعاً برای کار صدق نمی کند.

سرمربی نفت در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: تیم ما از نظر فنی در حال رشد است. در بازی آخر باید برنده میدان را ترک می کردیم اما شکست خوردیم و تنها دلیلش اشتباه داور بود. کاری را انجام دادیم که پرسپولیس نتوانست. ما تنها تیمی هستیم که به آلومینیوم گل زدیم و می توانستیم برنده شویم اما داور پنالتی را گرفت و همه چیز از دست رفت. حالا بیا و داور را محروم کن. آیا چیزی در جریان است؟ آیا 3 امتیاز ما برمی گردد؟

محبی افزود: تیم ما سر بریده نمی شود چون تیم ما پول ندارد و هیچکس بالاتر از آن نیست. متأسفانه مواردی در بازی ها اتفاق می افتد که باعث می شود فرد به مشکلات خاصی مشکوک شود. نمی خواهم چیزی بگویم که خدای ناکرده به درد کسی بخورد، اما با همه مشکلاتی که داریم سر ما را از تن جدا نمی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به حل مشکل نفت وجود دارد، گفت: تیم ما واقعا نیاز به کمک دارد. ما از اول فصل فیزیوتراپ نداشتیم. آیا تیمی را می شناسید که فیزیوتراپیست نداشته باشد؟ متأسفانه برخی به آگافراز (کمالوند) اجازه تمرکز نمی دهند. او با تمام مشکلات تیم را گاز گرفت و او را به اینجا رساند، اما کادرفنی باید حداقل تا جایی که می توانند کمک کنند تا کمی آرامش داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید