کری یک فرد مستقل برای حریفان است!

کری یک فرد مستقل برای حریفان است!

رسول خطیبی پس از پیروزی 3 بر صفر آلومینیومی مقابل فولاد گفت: برد خوب و بازی خوبی داشتیم. به هوادارانمان و مجموعه باشگاه و کارگران کارخانه تبریک می گویم. کسانی که بازی را دیدند از عملکرد ما راضی بودند. اینکه می گوییم سه گل زدیم و خوب بازی کردیم به این معنی نیست که تیم کاملی هستیم. قطعاً مشکلاتی داریم و باید آنها را برطرف کنیم. تیمی که دوست دارم هنوز از بین رفته است.

وی ادامه داد: در نیمه اول با 2 مهاجم بازی کردیم و کمی گیج بودیم اما در نیمه دوم فرم تیم را تغییر دادیم و خوشبختانه شیفت هایمان هم جواب داد. در مجموع خوشحالم که در دو دیداری که انجام دادیم گلی دریافت نکردیم و البته بازی های خوبی هم انجام دادیم. ما هم صاحب موقعیت شدیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی به خدمت می گیرید یا خیر، گفت: نام دو بازیکن را به باشگاه دادم و آنها در حال پیگیری هستند. من از آنها نام نمی برم زیرا ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم.

حتیبی درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: به بازی بعدی فردا فکر می کنیم. در کنار این مسائل از مسئولان استانی می خواهم که تیم را بیشتر همراهی و حمایت کنند و مشکل زمین را حل کنند. ما یک سال است که این کار را انجام می دهیم و این مشکل اصلی تیم ماست.

دیدگاهتان را بنویسید