شکایت خانواده معظم شهدا از وضعیت گلزار شهدای گچساران+عکس


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886134

مسئولان یکی پس از دیگری می آیند و در اولین روز کاری خود با آرمان های شهدا تجدید عهد می کنند!اما در ساماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا، حتی یک مسئول راضی نمی شود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس; رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های مردم گچاران در تاریخ انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس، رویدادهای بی‌نظیری را رقم زده است، اما این شهرستان از گلزار شهدا و خانواده معظم شهدا محروم است و این محرومیت همچنان ادامه دارد. بی توجهی مسئولان

نام گچساران از دیرباز با پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی گره خورده است و تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه خونین آبان ماه مردم این دیار را فراموش نخواهد کرد. 19 سال 57 و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس.

گرچه مردم گچساران از اولین گروه های جنوب کشورمان در دوران مبارزه با طاغوت بودند که به ندای امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم مبارزه با رژیم منحوس پهلوی پاسخ دادند و به شهادت رسیدند. و این رزمندگان نیز به هفت شهید تقدیم شد در 31 بهمن 57 جشن گرفته شد.

گچساران در دوران انقلاب و پاسداشت مقدس با تقدیم 366 شهید بر کفن الذهب و تقدیم شهدای والامقام همچون سید نجف بلادیان، سید جهان ناصری، لعل احمد رفیعی به عنوان نگینی درخشان در تاریخ انقلاب می درخشد. ، خدامراد مرادی، محمدتقی عمرانی، سجاد احمدی، شهید خلبان ابراهیم امید بخش و صدها شهید دیگر نشان دهنده شور دینی و انقلابی مردم این منطقه نفت خیز است و امروز وظیفه همگان است که از این میراث معنوی به خوبی پاسداری کنند. و یاد و خاطره شهدا را در اذهان عموم به ویژه نسل جوان زنده نگه دارد.

با این تفاسیر گلزار شهدای گچساران همه روزه میزبان خیل عظیمی از دوستداران کشور و دوستداران فرهنگ شهید است، اما آنچه ذهن همگان را به هم می زند و باعث ناراحتی بسیاری از خانواده های شهدا می شود مصیبت این گلزار شهداست که متاسفانه برخوردهایی با آن شده است. با مشکلات فراوان سال هاست


446d7f99 a6f6 4ef4 bdc9 b17129606108 خبر خاکستری

بنابراین در بدو ورود به این مکان مقدس موضوعی که جلب توجه می کند نیمه تمام رها شدن بخشی از ساختمان گلزار شهدا است که متاسفانه پس از چندین سال ساماندهی و یکسان سازی گلزار شهدای گچساران اقدام جدی برای رفع آن انجام نشده است. این. مشکلی نیست.

مشکل دیگر کم توجهی به تجهیز گلزار شهدای گچساران است که البته سال هاست این فرش ها در گوشه ای رها شده و همچنان در حال پوسیدن هستند و کولرها نمی توانند در این مکان مقدس به دیدار عزیزان خود بروند و حداقل فاتحه را بخوانید


dec506e5 0a00 4464 a0ae 775e420fe111 خبر خاکستری

این در حالی است که مسئولان یکی پس از دیگری می آیند و در اولین روز کاری خود با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند و صندلی های اجرایی خود را به نوعی مدیون خون شهدا می دانند! اما در مورد ساماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا، هیچکس پاسخگو نیست! اما گذشت زمان چیزی جز وعده های توخالی در کارنامه آنها باقی نگذاشته است.

هر چند این مشکلات به تنهایی نارضایتی و گلایه خانواده های معظم شهدا را در پی داشته و باعث شده است که طی ماه های اخیر با درخواست های متعدد از مسئولین شهرستانی و استانی، تعداد زیادی از این قشر بزرگوار خواستار توجه بیشتر به این گلزار شهدا باشند. چرا در واقع شهدا یکی از گرانبهاترین و ارزشمندترین سرمایه های نظام اسلامی هستند و برای حفظ آنها و جایگاه این اسطوره های انقلاب اسلامی باید به گلزار شهدا توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید