شکایت 100 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال / یک پرونده جدی دیگر در فیفا!

ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791914

یک شرکت تبانی که هماهنگ کننده بازی ایران و ونزوئلا در آستانه جام جهانی 2018 روسیه است، از فدراسیون فوتبال ایران غرامت سه میلیون یورویی خواسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک شرکت خارجی مسئول هماهنگی و اجرای بازی های تدارکاتی و دوستانه از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده و خواستار غرامت سه میلیون یورویی از این فدراسیون شده است. این شکایت بابت «عدم تعهد اف اف به پرداخت حقوق شرکت در رابطه با هماهنگی و برگزاری بازی دوستانه» تشکیل شده است.

شکایت مربوط به بازی دوستانه تیم های ملی ایران و ونزوئلا در تاریخ 22 آبان 1396 که در هلند برگزار شد و شاگردان کارلوس کی روش برنده این بازی شدند، مطرح شد اما این شرکت مدعی شد که فدراسیون فوتبال هزینه ارتباطات را پرداخت کرده است. و مکاتبات شرکت به حقوق آنها پاسخ داده نشده است.

این پرونده اخیرا در فیفا تشکیل شده و هنوز اطلاعات زیادی در اختیار کارکنان فیفا قرار نگرفته است. فدراسیون فوتبال در وهله اول درخواست جزئیات بیشتر این شکایت خواهد کرد تا در اسرع وقت در جلسات رسیدگی به این پرونده شرکت کند.

گفته می شود غرامت 3 میلیون یورویی پس از سهل انگاری فدراسیون فوتبال به حدود 200 دلار پرداخت شده است که در صورت تایید شکایت توسط FIF، پس از غرامت 6.2 میلیون یورویی ویلموتس برای فدراسیون فوتبال یک فاجعه کامل خواهد بود.

با توجه به قیمت فعلی یورو در بازار ایران، این غرامت حدود 100 میلیارد تن برآورد می شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با تایید این شکایت گفت: کادر حقوقی فدراسیون در حال بررسی این پرونده هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید