شکستن رکورد خروج خودرو از دفاتر تحویل گروه سایپا


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1905876

مدیر پخش محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای تسریع و تسهیل در تحویل خودروهای خاص با پلاک پلیس به مشتریان بر اساس برنامه ریزی صحیح، توانست رکورد خروج 44 خودرو از دفاتر تحویل را بشکند. پس از دو سال در سپتامبر 1401 1000 دستگاه وجود داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایپانیوز ، رضا اشجاجی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تولید در ماه های اخیر و با برنامه ریزی های انجام شده، تحویل به موقع و همچنین افزایش ظرفیت خروج و تحویل خودروها به مشتریان هر روز وقت آن است.

اشجاجی گفت: علاوه بر اعزام خودرو به نمایندگی های سراسر کشور، طرح افزایش ظرفیت تحویل شخصی خودرو نیز در دستور کار قرار دارد و بر این اساس مراکز تحویل شخصی به مشتریان در تمامی سایت های تولیدی (سایپا، سایپا سیتروئن) ، زامیاد و پارس) خودرو در طول هفته آماده پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان خصوصی می باشند.

وی افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت تمایل می توانند ضمن اطلاع از محل خودرو و همچنین توزیع و تحویل پلاک های ثبت نامی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با نماینده محل ثبت نام خود هماهنگ کنند. مدارک شناسایی، بازدید و تحویل خودروها به صورت حضوری

مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در طرح مذکور، هزینه حمل خودرو با توجه به محل شهر ثبت نام مشتری و طبق قوانین شرکت سایپا پس از تحویل خودرو محاسبه و به حساب خودروی ثبت نامی بازگردانده می شود.

گفتنی است در شهریور ماه امسال علاوه بر ثبت رکورد خروج خودرو، بیشترین تعداد خودرو تحویل حضوری از ابتدای اجرای این طرح به میزان 6500 دستگاه نیز از طریق حضوری به مشتریان انجام شد. مراکز تحویل گروهی

دیدگاهتان را بنویسید