شیث رضایی یک مشت استقلالی نیست

شیث رضایی یک مشت استقلالی نیست

با شیث رضایی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم، شانس قهرمانی پرسپولیس و البته قرعه کشی جام جهانی گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید:

با توجه به اینکه پرسپولیس در دربی شکست خورد، همچنان فکر می کنید این تیم همچنان مدعی قهرمانی است؟

ببینید فوتبال برای مردم جذاب است چون غیرقابل پیش بینی است. معجزات زیادی در فوتبال اتفاق افتاده است. مثلا قهرمانی ما در لیگ هفتم که در دقیقه 96 به دست آمد. با این حال، من فکر می‌کنم که پیروزی کار دشواری است. واضح است که آنها کار را برای پرسپولیس سخت کردند.

تو چی میگفتی

وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نمی خواهند پرسپولیس ششمین قهرمانی متوالی را کسب کند. آنها می خواهند استقلال قهرمان شود. شاید باورتان نشود اما می دانستم که نمی گذارند پرسپولیس در دربی پیروز شود. از انتخاب داور تا مسائل دیگری که کاملا مشخص بود، پرسپولیس نمی خواهد برنده بازی باشد. این را به دوستانم هم گفتم. این را که داور اجازه تغییر نداد و 10 گل خوردیم را کنار بگذاریم. شک نکنید اگر این گل نمی شد داور به آنها پنالتی می داد… هر کاری می کردند پرسپولیس دربی را نبرد. دلیلش هم ترس از سایه پرسپولیس است. آنها نمی توانند در زمین رقابت کنند و ما از ابتدای فصل این را به وضوح دیدیم. آنها می ترسیدند که اختلاف امتیاز پرسپولیس و استقلال در دربی کم شود و با تمام استخوان ها از پرسپولیس می ترسیدند.

آیا می گویید امید خود را برای قهرمانی در پرسپولیس قطع کرده اید؟

ناامیدی در فرهنگ لغات پرسپولیس جایی ندارد. شک نکنید بچه ها تا هفته آخر برای قهرمانی و شادی هواداران می جنگند چون پیراهن بزرگترین باشگاه ایران را بر تن دارند. حرفه من به اشتراک گذاشته شد و آنچه را که در این فصل دیدیم شرح دادم. تقریبا همه این مشکلات را می دانند و رای بسیاری از تیم ها از این بی عدالتی ها بیرون آمده است.

اما مثلا رفتار یحیی گل محمدی در رابطه با قاضی درست نبود. آیا شما آن را قبول دارید؟

اگر یحیی بود می توانستی عکس العمل بدتری نشان بدهی. من در مقامی نیستم که بتوانم از رفتار گل محمدی انتقاد کنم چون آن زمان یحیی نبودم. همه شخصیت یحیی را می شناسند و می دانند که او چقدر آرام و خونسرد است. ببینید چقدر تحت فشار و اذیت شده بود که این عکس العمل را نشان داد.

حامد لاک هم تا الان دلتنگش شده چی میگی؟

من نمی دانم موضوع چیست و این خبر را فقط در رسانه ها خواندم. به همین دلیل نمی توانم نظر بدهم. به هر حال این تصمیم سرمربی است و باید به آن احترام گذاشت.

نظرت در مورد قرعه ایران در جام جهانی چیست؟

به نظرم گروه خوبی است و شانس صعود داریم، به نظرم خوش شانس بودیم و به اسپانیا و آلمان نرفتیم چون برایمان خیلی سخت بود. البته همه تیم های جام جهانی با تمام وجود می آیند و اگر نتیجه می خواهیم باید به خوبی آماده شویم. فدراسیون باید همه امکانات را فراهم کند و بعد از تیم ملی انتظار صعود داشته باشد. به نظرم امکان خروج از این گروه وجود دارد و تیم ما پتانسیل خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید