حمله عجیب شیث رضایی به استقلالی ها

حمله عجیب شیث رضایی به استقلالی ها

با شیث رضایی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم و البته اتفاقات پیرامون این تیم در لیگ برتر گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید:

با توجه به شرایط فعلی، احتمال قهرمانی پرسپولیس در این فصل نیز چقدر است؟

ببینید این کار خیلی سختی است. نمی گویم ناامید هستیم و شانس نداریم، اما اراده مشخصی برای قهرمانی پرسپولیس در این فصل وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، یک معجزه فوتبال است. وقتی وزیر ورزش علنا ​​از یک تیم حمایت می کند و فکر می کند چون پرسپولیس 5 فصل قهرمان شده، امسال تیم دیگری قهرمان می شود، خیلی چیزها دیگر فوتبال نیست. من بی منطق نیستم اما باز هم می گویم پرسپولیس در چند بازی بد کار کرد و به حریف امتیاز مفتی داد. با این حال رویارویی با نیروها در خارج از زمین بسیار سخت است، هرچند از صمیم قلب آرزوی قهرمانی پرسپولیس را دارم.

در روزهای اخیر بار دیگر پرونده بازیکن گهر گابن مطرح شده و برخی معتقدند ممکن است این رای برگردد و از استقلال امتیاز کاسته شود. آیا فکر می کنید این اتفاق می افتد؟

من از مسائل حقوقی اطلاعی ندارم، اما قانون باید به آنها اجازه داده است که بگویند در پرونده تجدید نظر خواهند کرد. انشالله حق به دست بیاید و 2 امتیاز داده شده را ناعادلانه برگردانند. با این حال فکر می کنم به سختی بتوانند از تیم محبوب وزیر امتیاز بگیرند. نفهمیدیم چرا الکی به استقلال امتیاز داد اما امیدوارم همه چیز در زمین مشخص شود و این نکات دیده نشده و هدایای پشت صحنه جای امتیاز را نگیرد و قهرمان با اینها شناسایی نشود. چیزها

خب با این حرف ها خیلی از استقلالی ها قهرمانی پرسپولیس را هم زیر سوال می برند.

کجا در این سال ها چنین کمکی به پرسپولیس کردند؟ کجای خارج از زمین برای پرسپولیس امتیاز گرفتند؟ این تعداد پنالتی پرسپولیس را از کجا آوردند؟ خاکستر آنقدر شور شده که صدای خیلی از طرفداران خودشان را در فضای مجازی می بینم. یکی از آن ستون هایی که به تخت جمشید رفت را به من یادآوری می کنید؟ نیم فصل است که بدون مدیرعامل مانده ایم و الان هم بعد از استعفای ذوالفقار نسب جای او در هیئت مدیره خالی است. نشان دادن این چیزها به همه مردم دنیا جای تعجب دارد. در همان 5 سال گران ترین تیم لیگ هر فصل تعطیل و نگهداری می شد. در همان زمان وزیر قبلی برای جلوگیری از حذف استقلال به مالزی رفت تا اجازه حذف آنها را ندهد. یا از اتفاقات بازی با پارس جنوبی جم که خیلی بهتره. چرا هیچکس نمی آید بگوید استقلالی ها با وجود بدهی نیم فصل، بازیکنی خریدند یا بازیکن خارجی شان به لیگ ایران راه پیدا نکردند اما به من مجوز دادند. درست قبل از این اتفاقات اجازه ندادند پرسپولیس با مهاجم خارجی که توافق کرده بود قرارداد ببندد. وکیل بازیکن سابقشان گفت که با استقلال به توافق نرسیدند و پولی دریافت نکردند اما آقایان پنجره این تیم را باز کردند تا با خیال راحت ۳ بازیکن بخرند. شانس آوردیم که نتوانستند جلوی سیستم جذب نیرو را بگیرند وگرنه می گفتند: شما به چه حقی بازیکنان ما را در اردو هدایت می کنید؟ به یاد بیاورید که یک کولی در بازی جنگی دو مدافع تیمشان چه بازی کرد. خدا پدر استخدام شدگان را بیامرزد که با زیاده خواهی آنها مخالفت کردند و قانون را اجرا کردند. من دنبال دنبال کننده نیستم، نمی خواهم مربی شوم، پست نمی خواهم. برای همین راحت حرف می زنم و نمی ترسم. فعلاً شک نکنید که اگر اختلاف پرسپولیس و استقلال کم شود و استقلال باید برنده شود، در تساوی 15 پنالتی می گیرند و این کار را می کنند تا این تیم قهرمان شود.

مجتبی حسینی و مهدی تارتار نیز در روزهای اخیر متهم شده اند. منظورت چیه؟

من هر دوی آنها را می شناسم و به سلامت آنها ایمان دارم. این استیکرها به تارتاروس و حسینی نمی چسبد. اگر از استقلال صحبت می کنیم، عنایتی ها و منصوریان هم که از ما سوء استفاده کردند اما به استقلال باختند، موافقت کردند؟ یا به استقلال اجازه داده اند؟ این جملات را افراد بیمار بیان می کنند. شاید از نزدیک شدن به پرسپولیس می ترسند و استرس دارند که هر کاری کثیف می کنند و همه را مقصر می دانند. آنها هم از سایه پرسپولیس می ترسند و شک ندارند که از قبل استرس دارند و ترس زندگی شان را فرا گرفته است. حیف که نمی توانم چیز زیادی بگویم، وگرنه خیلی ها باید این کشور را ترک کنند و دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند.

دیدگاهتان را بنویسید