شیعیان انگلیس و سنی های آمریکایی عامل جنگ های مذهبی و جنگ های اعتقادی هستند/ رهبر انقلاب در کنفرانس وحدت اسلامی تیشه به ریشه اختلاف انداختند.


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904076

امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بحث وحدت را یکی از مسائل اصلی و اساسی جهان اسلام می دانند، در این خصوص فرمودند که جلسات و همایش های وحدت اسلامی برای بسیاری برگزار شده است. سالها و باید تلاش کنیم تا این وحدت عملیاتی شود و این گفتگو را انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، رویارویی مسلمانان در منطقه بسیار مهم غرب آسیا را نتیجه توطئه های تفرقه افکنانه استکبار برشمردند و افزودند. در این شرایط شیعیان انگلیسی و سنی های آمریکایی مانند دو تیغ هستند، یک قیچی در آتش سوزی و نزاع نقش دارد.

علمای برجسته اهل سنت کردستان، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را مزدور دشمن می دانند و می گویند:


56cd387e 503a 4f2b 8870 2702acde1130 خبر خاکستری


شیعیان انگلیسی و سنی های آمریکایی مزدور دشمن هستند

امام جماعت دارالاحسن سنندج گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که دشمنان دین خدا، یهودیان و مسیحیان به ویژه استکبار غرب، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را الگوی خود قرار داده اند. ، در واقع مزدوران دشمنان خدا هستند.

استاد مختار فرجی امام جماعت مسجد جامع دارالاحسن سنندج در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در همایش وحدت در 31 مهر 1401 گفت: خداوند متعال در قرآن کریم سوره آل عمران می فرماید: آیه 103 «همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید.» و نعمت خدا را بر خود به یاد آورید در آن هنگام که دشمن یکدیگر بودید، سپس خداوند میان دلهایتان آرامش قرار داد و در سایه فضل او برادر شدید. به یکدیگر و بر لبه پرتگاه آتشین بودید، پس او شما را از آن نجات داد. اینگونه خداوند آیات خود را بر شما نازل می کند شاید هدایت شوید.

وی افزود: در سوره مبارکه طوبی نیز آمده است که دشمنان اسلام همواره منتظر غفلت مسلمانان هستند و آنان را به سوی نابودی می کشانند، لذا امروز بنا به دستور مقام معظم رهبری شیعیان انگلیس و سنی های آمریکایی، دست به کار شده اند. به دشمنان روی آورده و از آنها چاره جویی کرده اند.

امام جماعت شهر سنندج گاریزا با اشاره به اینکه به گفته ولی فقیه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مانند داعش با ایجاد نزاع و کفر در خدمت دشمن هستند، گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی به دنبال تفرقه، افراط گرایی، جنایت هستند. و اختلاف بین مسلمانان

ماموستا فرجی با اشاره به اینکه شیعیان انگلیس و سنی های آمریکا مزدور دشمن هستند، گفت: شیعه انگلیس و سنی آمریکا به آسیاب دشمنان چنگ زده و دشمنان برتر هستند و کینه توزی آنها از آنها بیشتر و بالاتر است.

وی افزود: مسلمانان در زمان پس از پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز دارای مذاهب مختلف و سلایق متفاوت بوده اند، اما با یکدیگر رفتار خشونت آمیز نداشته و هیچ گاه جنایت، سرقت، قتل و قتل نداشته اند و این نشان از پویایی اسلام

امام جمعه گاریزا سنندج گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که برای دشمنان دین خدا، یهودیان و مسیحیان به ویژه استکبار غرب، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس الگو قرار می دهند، در واقع مزدوران دین خدا هستند. دشمنان خدا


e2ee6533 db96 468a 8a98 fa0165e58368 خبر خاکستری


شیعیان انگلیسی و سنی های آمریکایی جنگ های مذهبی و مذهبی ایجاد می کنند

امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: این دو کشور افراد مبتلا به انحراف و افراد ضعیف و محدود از نظر علمی و معارف دینی و اعتقادات اسلامی را با ایجاد احساسات و عواطف دینی به مهمانی ها نزدیک می کنند. و تندروها و ایجاد جنگ های مذهبی و مذهبی.

حاج ماموستا عبدالسلام محمدی امام جماعت شهرستان دهگلان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به اینکه مسئله وحدت یکی از مسائل اصلی و اساسی جهان اسلام است سال هاست که فرمودند: ، هیچ نشست و کنفرانس وحدت برگزار نشد. اسلام اجرا می شود و ما باید برای اجرای این وحدت و این گفتمان تلاش کنیم.

وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری افزود: وحدت و گفتمان اسلامی به این معنا نیست که رهبران دینی جذب ادیان دیگر شوند، بلکه وحدت و انسجام ما این است که کشورهای اسلامی به اردوگاه وحدت و همدلی بپیوندند و امیدواریم این کشورها نیز به اردوگاه وحدت و همدلی بپیوندند. حفظ منافع اسلام».

امام جمعه شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه عملیاتی شدن وحدت و همدلی برای هر کشور اسلامی است که به مصالح اسلام و ویژگی های مشترک مذاهب اسلامی بیندیشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود خطر تکفیر را مورد بحث قرار دادند. و اختلافاتی که مراکز جاسوسی و مراکز اطلاع رسانی کشورهای مخالف اسلام و مخالف منافع مسلمانان در محافل خصوصی خود بحث های مذهبی را مطرح می کنند، بحث شیعه و سنی را افزایش می دهند و در این مسیر که همان مسیر تفرقه و تفرقه است. ، مسلمانان را دچار سرخوردگی، جنگ مذهبی و هرج و مرج مذهبی می کند.

ماموستا محمدی تصریح کرد: رهنمود سال های گذشته در خصوص شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی می گوید که منظور از این مطالب این نیست که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی عاشق انگلیس و آمریکا هستند، بلکه این دو کشور افراد مبتلا به انحراف و مردم را جذب می کنند. که ضعیف و کوتاه علم و معارف دینی و اعتقادات اسلامی هستند، با ایجاد عواطف و عواطف دینی آنها را به نزدیک شدن به احزاب و گروه های رادیکال و ایجاد جنگ های مذهبی و اعتقادی وادار می کند.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شبکه های ماهواره ای که منتسب به اسلام هستند، اما از اسلام واقعی که دین رحمت، مهربانی و یکپارچگی است دوری می کنند و بر خلاف سایر مذاهب اسلامی حرکت می کنند و از مصالح اسلام و مسلمین برای اهداف و اهداف استفاده می کنند. نظرات دشمن به ایران، جامعه و امت اسلامی را ترک می کنند.

امام جماعت شهرستان دهگلان یادآور شد: کسانی که در مسیر وحدت و همدلی حرکت می کنند درختان و صلابت اسلام هستند.


25d9b683 e481 4360 b47a 13f3c465c141 خبر خاکستری


مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی ریشه اختلاف را زدند

امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: در این شرایط لازم است امت اسلامی هوشیار و بصیر باشد.

استاد جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وحدت مسلمین و نفرت از دشمنان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام توحید است، اظهار داشت: خداوند مکررا در آیات مبارکه قرآن آمده است. در سوره انام آیه 46 پیامبران آیه 92 و انفال آیه 103 مسلمانان را به وحدت دعوت کردند و خطاب به رسول خدا فرمودند که از مردم و تفرقه افکنان پیروی نکن.

وی افزود: حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: اختلاف نکنید زیرا کسانی که قبل از شما اختلاف کردند، مخالفت کردند. که اجداد شما متفرق و نابود شدند. و پیامبر (ص) به ما دستور داد که از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم زیرا اختلاف باعث تباهی می شود.

امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: امروز دشمنان به دنبال راهی برای ایجاد اختلاف بین مذاهب به ویژه شیعه و سنی هستند که متاسفانه تا حدودی موفق شده اند و برخی فریب رسانه های مزدور را خورده و به دنبال تفرقه هستند.

ماموستا کریمی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی در چهل سال گذشته کمترین تفرقه بین شیعه و سنی وجود دارد و این ناشی از هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب است که در بیانات خود بیشتر اوقات سفارش به تاکید بر وحدت می کنند. از کلام و پرهیز از تفرقه.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی ریشه اختلاف را زدند و دشمنان را ناامید کردند که لشکرهای شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مزدور دشمنان هستند.

امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: در این شرایط لازم است امت اسلامی هوشیار و بصیر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید