مخالفت شیعیان انگلیس و سنی های آمریکایی با وحدت / دشمنان طرح بی ثبات کردن ایران را کور می دانند


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907072

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مخالف وحدت هستند، علما و نخبگان باید در برابر توطئه های دشمنان روشنگری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در واقع آنهایی که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند هر چقدر که بخواهند در داخل و خارج دعوت به تفرقه و اختلاف می کنند. کشور.

وی افزود: در واقع افرادی که بین امت و جامعه اسلامی تفرقه ایجاد می کنند، شیعیان انگلیسی و سنی های آمریکایی هستند، این افراد با هر لباسی می توانند باشند.

خطیب امروز جمعه تصریح کرد: در واقع همه علما اعم از شیعه و سنی در حفظ وحدت امت اسلامی با همه ویژگی های مشترکی که داریم پیشتاز بوده اند، بنابراین در توحید و در کتاب یکی هستیم. قبله و اهل بیت(ع) همه اینها ویژگی مشترک ماست و باید بدانیم که امروز دشمنان اسلام به دنبال تفرقه بین برادران شیعه و سنی هستند.

وی افزود: نخبگان هم اکنون باید این مسائل را پیگیری کرده و در مقابل توطئه دشمن وارد عمل شوند.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید یادآوری کنیم بحثی است که در کشور وجود دارد که دشمن به دنبال برهم زدن آرامش ملت ماست اما دشمن حقیقت امر را نشان می دهد که ایران اسلامی آسایش دارد. و امنیت در فضای مجازی و با این کار فقط به دنبال تشویش اذهان عمومی و رفتارهای رفتاری در شبکه های رسانه ای برای مخالفت مردم با نظام است که یکی از برنامه های پشت پرده ای است که توسط دشمنان طراحی شده است.

وی افزود: اما دشمن باید بداند که نقشه های شوم مثل همیشه شکست خورده و نقش لغو می شود زیرا ملت ایران نظام می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید