اقدام تاریخی آیت الله خیری موجب وحدت بیشتر شیعیان و خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893975

کریمی گفت: کار آیت الله خیری اقدامی تاریخی و ارزشمند است که کمتر دیده شده است و این اقدام به اتحاد شیعیان و خنثی شدن دسیسه های دشمنان کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کریمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حوادث عراق گفت: البته در هر جامعه ای قانون باید محوری و تعیین کننده باشد. و کسانی که بر گناه پافشاری می کنند، مردان را قربانی خواهند کرد.»

وی با اشاره به استعفای آیت الله خیری از قدرت و تاکید ایشان بر اطاعت از رهبر انقلاب گفت: کار آیت الله خیری اقدامی تاریخی و ارزشمند است که تقریباً سابقه نداشته است و این اقدام به وحدت بین شیعیان کمک می کند و توطئه ها را خنثی می کند. از دشمنان خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمنان اسلام همواره از اجتماع اربعین هراس دارند و برای آسیب رساندن به این اجتماع حماسی دست به هر کاری می زنند، بنابراین نمی توان اتفاقات اخیر عراق را بی ارتباط با تلاش های دشمنان دانست.

کریمی تصریح کرد: البته مانند گذشته شاهد شکست دشمنان خواهیم بود و به فضل الهی امسال نیز مراسم پیاده روی اربعین با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید