صادق زیباکلام از تدریس محروم شد

صادق زیباکلام از تدریس محروم شد

روز جدید زیبا کلام در توییتر خود نوشت: «حکومت تحت تعقیب» یعنی بخشی از دولت شما را به عنوان استاد اصلاح طلب و خیرخواه کشور برای شرکت در جلسه اضطراری اساتید دانشگاه دعوت می کند و بخشی دیگر از همان دولت شما را از تدریس منع می کند. .

یکی از اساتید دانشگاه تهران درباره ممنوعیت تدریس در آن دانشگاه گفت: به من گفتند حراست دانشگاه من را از تدریس منع کرده است.

صادق زیبا کلام درباره محرومیت از تدریس در دانشگاه تهران گفت: در سال 1396 از دانشگاه علوم تحقیقات اخراج شدم، البته در آن زمان که بازنشسته شدم در دانشگاه تهران نیمه وقت بودم، اما دانشکده حقوق. و علوم سیاسی از من خواستند که استاد ممتاز شوم و پرونده تشکیل شد اما امروز بعد از 4 سال تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و معلوم نیست چه پاسخی می خواهند به درخواست دانشکده حقوق و سیاسی بدهند. علوم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بسیاری از دانشجویان علاقه مند بودند که با من کلاس داشته باشند و گروه علوم سیاسی درسی با عنوان تحولات سیاسی و اجتماعی در این ترم برای من در نظر گرفتند و گفتند 40 دانشجو نیز آن درس را گذرانده اند، اما تصمیم گرفتند که به معلم دیگری داده شد.

وی افزود: به من گفتند حراست دانشگاه من را از تدریس منع کرده است.

زیباکلام در پاسخ به این سوال که آیا با حراست دانشگاه تهران در مورد ممنوعیت تدریس صحبت کرده اید یا خیر، گفت: چند باری به حراست دانشگاه رفتم که مسئول حراست حضور نداشت و نتوانستم پاسخی در مورد ممنوعیت تدریس بگیرم.

زیبا کلام همچنین در توئیتی نوشت: «حکمرانی خوب» یعنی بخشی از دولت شما را به عنوان استاد اصلاح شده و خیرخواه کشور برای حضور در جلسه اضطراری اساتید دانشگاه دعوت می کند و بخشی دیگر از همان دولت شما را از تدریس منع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید