اعزام گروه پزشکی امام صادق (ع) از کرمان به مناطق محروم بشاگرد


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843364

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان اعلام کرد؛

سلیمانی گفت: گروه جهاد امام صادق(ع) با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه(س)، سپاه ثارالله استان کرمان و موسسه خیریه رضوان به مناطق محروم بشاگرد اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، روح الله سلیمانی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان درمانی و فرهنگی به جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و رضوان به این بیمارستان اعزام می شوند. منطقه محروم بشاگرد در چهار روز

وی تصریح کرد: در این گروه جهادگران رشته های مختلف از جمله چشم پزشکی، زنان، دندانپزشکی و حتی ختنه کودکان با ظرفیت 35 نفر به این منطقه محروم اعزام می شوند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه تمامی خدمات درمانی ارائه شده در این مدت رایگان است گفت: در کنار تیم پزشکی، تیم فرهنگی نیز این کاروان را همراهی می کنند و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به افراد محروم منطقه ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه به تمامی روستاهای منطقه از قبل اطلاع رسانی شده است، اضافه کرد: این اردوی جهادی به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت و در این پنج روز در حوزه های درمانی و فرهنگی فعال خواهند بود.

سلیمانی در پایان گفت: این دومین اردوی جهادی است که به منطقه بشاگرد اعزام می شود. وی با تلاش این گروه ها از این منطقه محروم می شود و اعزام این کاروان ها با توجه به محدودیت ها و امکانات درمانی منطقه انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید