صحنه حمله اوباش به مردم منطقه ۲۲ تهران بازسازی شد + تصاویر

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800547

صحنه شیطانی دو شرور که با خفاش و خفاش به تعدادی از شهروندان منطقه 22 تهران حمله کردند، بازسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در آخرین روزهای آذرماه سال جاری به پلیس امنیت عمومی تهران اطلاع داده شد که تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه ۲۲ تهران با باتوم و خفاش به تعدادی از شهروندان حمله کرده اند.

در ادامه تحقیقات پلیس امنیت تهران مشخص شد که اقدامات مافیایی در دو نقطه در منطقه 22 (یکی از کوچه ها و آرایشگاه) صورت گرفته است.

d7085923 34b3 4cab 92a6 85c8646e4447 خبر خاکستری

ماموران پس از اقدامات خود توانستند چهار متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان این پرونده با دستور منشی دادگاه برای بازسازی صحنه جنایت به محل منتقل شدند.

سرهنگ پیام کاویانی; رئیس پلیس امنیت تهران در حاشیه بازسازی صحنه جنایت توسط دو متهم پرونده گفت: متهمان این پرونده چندین بار دستگیر و دارای سابقه بازداشت هستند. به نظر می رسد این متهمان قابل اصلاح نیستند و از مجازات های تعیین شده برای خود آگاه هستند.

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده در خرداد ماه امسال با تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه دیگری درگیر شدند و به انگیزه انتقام و انتقام در آذرماه امسال به منطقه 22 تهران مراجعه کردند. در این منطقه زمانی که به افراد بیگناه حمله کرد، مردی را معلول و با اختلال حرکتی مجروح کرد.

9da365c7 7d00 492c ae80 e7fb209e9c5f خبر خاکستری

این افسر پلیس گفت: اراذل و اوباش چند نفر را مجروح کردند اگرچه شیء خود را پیدا نکردند به دو جوان دیگر حمله کردند و پس از مجروح کردن آنها و خودروی آنها از محل متواری شدند.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید