صخره ای که هنوز در پارک امید یاسوج باقی مانده + عکس


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902437

نزدیک به دو سال از ساخت پارک امید در شهر یاسوج می گذرد اما این پروژه پیشرفت خوبی نداشته و به نظر می رسد شهروندان یاسوجی شاهد منظره مطلوبی در پارک امید نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، فضاهای شهری مانند پارک ها که در آن از عناصر طبیعی استفاده می شود، علاوه بر جنبه زیبایی و بهداشتی، می توانند مزایای اجتماعی دیگری نیز داشته باشند.

با بیان اهمیت پارک ها برای اهداف دیگر می توان به ایجاد روحیه تفریح ​​و سرگرمی، گذران اوقات فراغت، کاهش بار روانی ناشی از کار روزمره و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

در شهر یاسوج مرکز استان کوگیلویه و بویار احمد و در نزدیکی پل سوم بشار به منظور توسعه پارک ها و فضای سبز پارک کلنگ امید با حضور استاندار سابق بر زمین زده شد. ، شهردار یاسوج و تعدادی از اعضای سابق و فعلی شورای شهر.


fc5112b8 34ce 45e7 98f9 2e1e49de51b5 خبر خاکستری



امید کی به این پارک برمی گردد!

پارک امید که در روزهای پایانی دولت دوازدهم و شورای قبل زمین خورده بود، در بن بست ماند و شهرداری در واکنش به اخبار منتشر شده درباره این پارک، کمبود بودجه را دلیل اصلی آن دانست. رکود

اما سوال اینجاست که چرا هنوز بودجه و ردیف خاصی برای این پارک در سواحل زیبای بشار در نظر گرفته نشده است که می تواند فضایی نشاط آور برای شهروندان و مردم باشد.


dd80f944 96f5 46d1 a933 ec366d908f0a خبر خاکستری

اگرچه برآورد اولیه برای احداث این پارک 50 میلیارد ریال برآورد شده بود، اما ممکن است چندین برابر شده باشد، چرا هنوز پیشرفتی حاصل نشده و حضور مقامات عالی استان، شهردار و اعضای شورای شهر تقریباً دو سال است که نتوانسته پیشرفت کند

اگرچه دولت سیزدهم مردم خواهان اجرای پروژه های مستهلک شده است و دیگر هک نمی خواهد، اما اکنون نباید در راستای شهرسازی و زیباسازی این شهر زیبا که 90 درصد آن خدادادی است گام های موثرتری برداشت. زیبایی طبیعی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید