صدور حکم قضایی ویژه تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت در میناب

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799826

رئیس قاضی هرمزگان از صدور دستور قضایی ویژه برای ایجاد قرارگاه عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و دهستان هشتبندی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مجتبی قهرمانی رئیس قاضی استان هرمزگان گفت: بر اساس گزارشات و مشاهدات عینی در پی حادثه دلخراش اخیر در محور مواصلاتی منوجان – هشتبندی در استان کرمان، دستور ویژه قضایی برای تشکیل ستاد عملیاتی مبارزه با سوخت تشکیل شده است. قاچاق در میناب و قطعه توکهور و هشتبندی صادر شده است.

قهرمانی گفت: در این راستا به معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و رئیس قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت استان هرمزگان ابلاغ شده است تا از وجود خودروهای سوختی قاچاق پیشگیری و جدیت گرفته شود و در این زمینه برنامه ریزی و برنامه ریزی کنند. این موضوع سریعاً به شهرستان میناب و شهرستان‌های توهور و هشتبندی ارسال و تا اجرای کامل اقدامات مندرج در اطلاعیه و استقرار پایگاه عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت، در این حوزه‌های قضایی حضور یافته و گزارش اقدامات را مستمر ارائه دهند. .

وی همچنین افزود: قرارگاه عملیات ویژه و پیشگیری از قاچاق سوخت در شهرستان میناب و منطقه توهور و هشتبندی متشکل از نیروی انتظامی، سازمان مرکزی اطلاعات، اداره کل تعزیرات حکومتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخشداری. ، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره حفاظت محیط زیست و سایر ادارات و ارگان ها در صورت لزوم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، انتصاب شعب ویژه رسیدگی به قاچاق سوخت، اقدامات پیشگیرانه، نظارت جدی و موثر بر توزیع سوخت، آموزش و اطلاع رسانی مردم و اجرای طرح های حمایتی معیشتی را از مهمترین محورها عنوان کرد. فعالیت ستاد مبارزه با تردد سوخت در شهرستان میناب و طهور و هشتبندی به شمار می رود.

این قوه قضائیه، اثربخشی بازرسی‌های موجود و در صورت لزوم ایجاد بازرسی‌های جدید، نظارت جدی و مؤثر توسط سامانه‌های الکترونیکی، همکاری جدی با حفاظت و صیانت از تجمع‌های مسئولانه و مرتبط و مبارزه با فساد را از جمله می‌داند. اهداف برپایی این اردوی ویژه در شهر میناب و محله های توهور و هشتبندی را بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به نحوه برخورد با خودروها، موتورسیکلت ها و مخازن قاچاق سوخت بیان کرد: این خودروها معمولاً بدون پلاک یا با پلاک خراب یا بدون صندلی هستند که با تغییر موقعیت و انحراف از طریق دستکاری GPS و هر کجا که هستند. قابل مشاهده هستند، باید در اسرع وقت متوقف شوند و به پارکینگ منتقل شوند.

شبکه اطلاع رسانی هرمز در راستای کاهش مسئولیت اجتماعی و کاهش فاجعه بحرانی با انتشار اخبار و گزارش های متعددی در این زمینه نوشت: مطلبی که توسط این رسانه منتشر شده است.
.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید