صدور قطعنامه علیه ایران یک پروژه شکست خورده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص صدور قطعنامه علیه کشورمان در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: متاسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی و هیئت مدیره آن موضع بی طرف خود را از دست داده و به نهادی برای دشمنی تبدیل شده است. و سیاست های قهری استکبار جهانی علیه ایران.»

وی افزود: امروز جبهه استکبار و حامیان صهیونیست کودک کشی می خواهند انواع سیاست های قهری و خصمانه را در منطقه و علیه کشورهای اسلامی دنبال کنند. ابزاری برای آمریکایی ها. «آنها برای دستیابی به اهداف شوم دگرگون شده اند.

آصفری گفت: امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای حکام باید پاسخگو باشند که چرا با وجود صدها مرکز هسته ای تحت رژیم صهیونیستی و فعالیت های هسته ای این رژیم جعلی، غصب نشده است و چرا نمی خواهد NPT به آژانس بپیوندید و پاسخگو باشید و حتی یک بار آژانس را جرأت کنید تا از فعالیت های اصلی رژیم صهیونیستی بازدید کند.

وی افزود: آقای گروسی در حال دیدار و دست دادن با نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی است که جرأت نمی کند یک بار از نخست وزیر اسرائیل بپرسد که جهت کار هسته ای شما چیست و برای چه هدفی بمب هسته ای می کنید. “

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس ادامه داد: سیاست‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که این نهاد جایگاه خود را از دست داده و بیشتر به نفع کشورهای حامی استکبار جهانی است و فشارهای خود را بیشتر می‌کند. اهداف شوم آنها با صدور قطعنامه علیه دولت ها.

وی خاطرنشان کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای حکام تحت فشار آمریکا به دنبال پایان دادن به فعالیت های صلح آمیز هسته ای از طریق بیانیه و قطعنامه هستند. NPT مانند جمهوری اسلامی ایران فعالیت های صلح آمیز هسته ای را تحت فشار سیاسی قرار دهد.

آصفری تاکید کرد: جمهوری اسلامی کاملا متعهد است و بر اساس تعهدات شرعی خود فعالیتی برای تولید بمب اتمی انجام نمی دهد، آنها صادر کرده اند و شورای حکام به دنبال دستیابی به اهداف شوم پلیس آمریکایی یا برخی دیگر است. موارد پلیس خوب

وی تاکید کرد: شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی باید بدانند که سیاست های آنها علیه ایران اشتباه است و قطعا نمی توانند امتیاز بیشتری از ایران بگیرند و بهتر است آژانس و شورای حکام امنیت خود را تغییر دهند. و دیدگاه های سیاسی علیه ایران سوال را ببینید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس خاطرنشان کرد: اگر غربی ها و آژانس بین المللی انرژی اتمی نخواهند به تعهدات خود در قبال ایران عمل کنند، جمهوری اسلامی قطعاً سیاست های دیگری و قطعاً استکبار و مزاحمت این سازمان ها را در پیش خواهد گرفت. استکبار جهانی نمی تواند ایران را از فعالیت های صلح آمیز هسته ای خارج کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید