صعود استقلال اربابان پرسپولیس را سوزاند

صعود استقلال اربابان پرسپولیس را سوزاند

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال درباره اتفاقات اخیر در سکان مدیریت باشگاه استقلال گفت: برای من مهم نیست که علی فتح الله زاده در این مدت چه کرد و چه کاری می توانست انجام دهد و انجام نداد، برایم مهم نیست چه کاری مردم به مدیرعامل مستعفی اخیر استقلال فکر می کنند اینها حرفی می زنند اما برای تیم مدیریت جدید آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم آقای کریمی بهترین های استقلال را به کارش بیاورد. اما اتفاقات اخیر کاملا مشکوک است.

وی افزود: عجیب است; استقلال در نیم فصل که نتایج امروز را نگرفت، کاری نداشت! عجیب است که سازمان خصوصی سازی کاری به بدهی استقلال و چک های فتح الله زاده ندارد! عجیب است که هیچکس نگفت فتح الله زاده برگشته و ماجرای درخواست های قبلی مدیرعامل و این مشکلاتی که در این مدت شنیدیم را مطرح نکرد، اما حالا دوباره مشغول سنگ اندازی به پای استقلالی ها هستند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: به محض اینکه استقلال در نیم فصل دوم صعود کرد، نام قربان زاده بیش از اعضای تیم استقلال در رسانه ها مطرح شد. آنهایی که به دنبال موفقیت پرسپولیس بودند نتوانستند ببینند استقلال در حال صعود است و وقتی دیدند با اخراج ساپینتو و حمله به سرمربی استقلال به هیچ نتیجه ای نمی رسند، توجه خود را به مدیریت یک باشگاه معطوف کردند تا حداقل وضعیت را بهبود بخشند. وضعیت باشگاه اما همه دشمنان استقلال را کور می نامند.

نوری خاطرنشان کرد: پولادگر – معاون وزیر ورزش – گفت اگر این مشکلات را می دانستیم زودتر کمک می کردیم! شما سه ماه پیش نمی دانستید که استقلال طلبکار استراماهونی است؟ پس چرا کمک نکردی؟ ظاهراً علی فتح الله زاده هم در هلی کوپتری بود که با وزیر سقوط کرد، چرا که در این مدت که وزیر در وزارت ورزش نبود، به نظر می رسید هیچ فردی برای حمایت از باشگاه استقلال نبود.

وی ادامه داد، اگر نگاهی گذرا به اتفاقات دو ماه اخیر بیندازیم، مشخص می شود که همه چیز طوری طراحی شده بود که استقلالی ها صعود نکنند، قوت نگیرند و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت نکنند. الان هم معلوم نیست آوار اتفاقات اخیر تیم استقلال را از مسیر خودش منحرف کند یا نه! اما آنچه مسلم است استقلال سرمربی قدرتمندی دارد.

وی افزود: خدا را شکر ساپینتو در مقابل همه چیز به تنهایی ایستاد و سعی کرد بر همه مشکلات غلبه کند اما به هر حال عده ای می خواهند استقلال را شکست دهند تا این تیم دوباره قهرمان نشود. پارسال اگر استقلال قهرمان شد به این دلیل بود که هیچکس روی این تیم حساب نکرده بود و فرهاد مجیدی استقلال را قهرمان کرده بود تا اینکه بخواهند به خود بیایند اما حالا با برنامه ریزی دقیق جلو آمده اند.

نوری همچنین به وضعیت مدیریتی باشگاه پس از استعفای فتح الله زاده اشاره کرد و گفت: حجت کریمی یکی از افرادی بود که فصل گذشته در هیات مدیره استقلال حضور داشت و به خوبی از زیر و بم کار مطلع است. باید به او فرصت دهیم و به او کمک کنیم تا استقلال را از این وضعیت نجات دهد. اگر قرار است اتفاق خوبی بیفتد، با مدیرعامل جدید این اتفاق می افتد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد هواداران گفت: همه چیز در استقلال نشان از موفقیت این تیم دارد. قطعا بازیکنان نباید کاری به وضعیت مدیریتی داشته باشند. آنها باید نشان دهند که دشمنان استقلال نمی توانند چوبی در چرخ این تیم بگذارند.

وی ادامه داد: از آقای کریمی و تیم مدیریتی اش می خواهیم که کاری به این مسائل نداشته باشند و به جای عصبانیت از غلامان، بگذارند استقلال با آرامش به سمت قهرمانی حرکت کند. چون قهرمان شدن در استقلال قطعا خیلی ها را می سوزاند.

دیدگاهتان را بنویسید