صلاحیت معلمی بیش از ۵۵۰۰ داوطلب استان سنجیده شد

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش:

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ارزیابی بیش از 5500 نفر از متقاضیان پذیرفته شده با اعلام نتایج آزمون استخدامی در 60 مدرسه شهرستان انجام شد. اصفهان به عنوان حوزه های ارزیابی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

مهران اسدی در خصوص تجهیز و آماده سازی مدارس برای ارزیابی تکمیلی اظهار داشت: امسال ارزیابی بیش از 5500 داوطلب پذیرفته شده با اعلام نتایج آزمون استخدامی در 60 مدرسه در سطح شهر اصفهان به عنوان مناطق ارزیابی انجام شد. .

وی ادامه داد: این مدارس که با بررسی ساختار فیزیکی و موقعیت جغرافیایی و با در اختیار داشتن 136 گروه سنجش تعیین صلاحیت داوطلبان مشاغل معلمی را بر عهده داشتند.

اسدی تصریح کرد: سنجش صلاحیت داوطلبان معلم با رویکرد جدید که در قالب فرآیند ارزشیابی تکمیلی انجام شد، نیازمند فضای مناسب برای تشکیل گروه های سنجش بود که با دور – تلاش مستمر و همکاری مدرسه محقق شد. مسئولین و ستاد منطقه.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره اصلی تحصیلات استان اصفهان با بیان اینکه گروه های سنجش باید تجهیزات و چیدمان ویژه ای داشته باشند تا ارزیابان به درستی توانایی ها و مهارت های متقاضیان را بسنجند، گفت: در این راستا تمامی گروه ها در حوزه های سنجش به امکاناتی مانند لپ تاپ، چاپگر، اسکنر، سرمایش مجهز هستند. دستگاه ها و … شد

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 1400 نفر به مدت سه ماه به عنوان ارزیاب و کارگزار ارزیاب برای انجام این وظیفه به صورت شبانه روزی کار کردند.



آیا این خبر مفید بود؟