صنعت اسباب بازی در هفتمین دوره جشنواره ملی رونق خواهد گرفت


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808173

طراح پوستر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در افتتاحیه این پوستر گفت: امیدوارم جشنواره ملی اسباب بازی گامی در جهت ارتقای صنعت کشور و تلاش برای آینده ای بهتر برای کودکان بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فربد تعالی طراح پوستر در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با طرح رنگین کمان افتتاح شد، گفت: قهرمان و نماد جشنواره روی پوستر منظورم از ترکیب هفت عدد بود. همان نماد جشنواره با رنگین کمان هفت رنگ به طوری که هر یک از نمادها به یکی از رنگ های رنگین کمان به تصویر کشیده می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و غلبه بر موج هولناک بیماری عروق کرونر قلب و ترویج فرهنگ احترام به شئونات بهداشتی در خانواده ها و جامعه، با انتشار شعار جشنواره (دست در دست آینده) بر روی پوستر در سال گذشته می‌خواستم بعد از این دوره حس امید و توجه به آینده‌ای روشن را برای مخاطبان پوستر ایجاد کنم.

وی گفت: شعار و تصویر پوستر با هدف آینده ای روشن و امیدوارکننده بر روی رنگین کمان هفت رنگ جشنواره به سوی سلامتی و شکوفایی حرکت می کند.

تعالی افزود: عناصر دیگری مانند روبان های رنگی قرار داده شده در فضا و اسباب بازی های مختلف مانند تاپ های هفت رنگ، توپ، هواپیما، قطار و خودرو که روی رنگین کمان قرار گرفته اند، همگی نمادها و نشانه هایی هستند که حس جاری را در ملی ایجاد می کنند. جشنواره اسباب بازی.

طراح پوستر جشنواره اسباب بازی افزود: امیدوارم با توجه به شرایط فعلی کشور و غلبه بر بیماری عروق کرونر، باز هم شاهد جشنواره های پرباری باشیم. بودن.

هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری به دبیری آیدان مهدی زاده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید