جشنواره فیلم کن زنان را به عنوان اسباب بازی قرار می دهد/ مقامات فرهنگی ورود به کن را کارت سیاه هنرمندان محلی می دانند


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843007

سید جواد شیخ الاسلامی گفت: دستگاه های سیاسی و فرهنگی کشور باید ورود به کن را به عنوان یک رکورد سیاه برای هنرمندان داخلی بدانند و با کسانی که به اعتقادات و ارزش های ایرانی و اسلامی توهین می کنند برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد شریف شیخ الاسلامی، یک فعال رسانه ای، گفت که خان جشنواره ای است که با زنان بازی می کند. “چه برای رشد در یک کشور مسلط، او باید به مقدسین خود پشت کند، از مرزهای خود عبور کند تا بماند و پاداشی دریافت کند.

او ادامه داد: واقعا برای زهرا امیرابراهیمی متاسف شدم که کارش به اینجا رسید، صحت این حرف ها را باید در صحبت های ریحانه پارسا و رفتار گلشیفته فراهانی دید.

شیخ الاسلامی افزود: جشنواره ای که در قالب شبکه ای می خواهد برخلاف ارزش ها و اندیشه های انسانی که به دنبال رشد زنان و فعالیت های موثر آنهاست، برنامه ریزی کند و روند تولید فیلم را به این سمت و مانند سوق دهد. سیستم خون برای آلوده کردن افکار، افکار آلوده به ایدز نفوذ می کند.

این کارشناس افزود: دستگاه های سیاسی و فرهنگی کشور واقعا باید ورود به کن را به عنوان کارت سیاه هنرمندان داخلی و مقابله با آنهایی که اعتقادات و ارزش های ایرانی و اسلامی را تخطئه می کنند، در نظر بگیرند. این حداقل چیزی است که از یک نظام حکومتی ملی انتظار داریم.

شیخ الاسلامی گفت: حضور در جشنواره و گفتن هر چیزی توجیه ندارد و تخریب باید مجازات شود، البته این موضوع از زمان فیلم جدایی مطرح شده و هنوز هم مطرح است.

این کارشناس افزود: اکنون در کشوری بیگانه که با اندیشه امام رضا (ع) آشنا نیست و هنوز از گردش در صحن ها لذت نبرده و طعم آب سقاخانه را نچشیده است، می خواهیم از امام خوب که فهمیدنش مشکل است؛ اگر می خواهید امام رضا (ع) را از ما بگیرید باید بگویم این امام با جان ما پیوند خورده است و ما به این راحتی جان نمی دهیم.

شیخ الاسلامی گفت: ما قبل از سایر نیازهای خود از امام رضا (ع) درود گرفتیم. خاطرات مردمی را که از دیار بیگانه شما به مشهد آمدند و امام هشتم آنها را شفا دادند بخوانید. گفتند من باید دست همه مان را بگیرم.

وی ادامه داد: اکنون اگر سلبریتی ها و افراد صاحب نفوذ بخواهند جا دارد که اجازه ندهند رسانه ها دست به چنین فحاشی بزنند، البته فواید این کار برای معتقدان به امام است.

شیخ الاسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون جشنواره مایه ننگ است و باید معنای واقعی جشنواره همین باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید