تشویق والدین به بازی های مجازی محلی / Papaland; بازی خلاقانه با نقاشی های سیاه و سفید


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879031

سمیه فدایی با بیان اینکه پاپ لند یک بازی بومی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور است، گفت: این بازی توسط سازندگان بومی کشور ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سمیه فدایی، کارشناس رسانه و بازی های موبایلی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: بازی های رایانه ای به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کودکان و نوجوانان تبدیل شده است و نمی توان آنها را از انجام این بازی ها منع کرد.

وی ادامه داد: والدین نمی توانند کودکان و نوجوانان را از دنیای بازی های رایانه ای دور کنند، اما می توانند با انتخاب درست و استفاده صحیح از آنها آسیب های این بازی ها را به حداقل برسانند.

فدایی با بیان اینکه Papaland یک بازی بومی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور است، افزود: این بازی توسط سازندگان بومی کشور ساخته شده است.

این کارشناس توضیح داد: بازی پاپالند یا فرار سرها یکی از خلاقانه ترین و زیباترین بازی های موبایلی است که می تواند نظر هر بازیکنی را به خود جلب کند.این بازی دارای سبک گرافیکی خاص و بسیار زیبایی است که برای بسیاری از علاقه مندان به بازی های رایانه ای جذاب است. . .

فدای با بیان اینکه پاپالند داستان پیچیده ای ندارد، گفت: داستان شامل یک نقاشی سیاه و سفید و کاغذهایی است که با قیچی بریده شده اند.

او ادامه داد: «پاپالند» درباره یک سری سر است، سرهایی که با هم زندگی مسالمت آمیزی دارند. اما ناگهان بیگانگان به سرزمین کاغذی آنها حمله می کنند. در همین حال، سرها برای مبارزه با بیگانگان متحد می شوند.

این کارشناس افزود: بازی موبایل پاپالند با تقلید از نقاشی های سیاه و سفید کودکان ساخته شده است. همچنین بازی به گونه ای طراحی شده است که به بازیکن این حس را می دهد که تمامی اجزای بازی روی یک میز قرار دارند.

فدای گفت: طراحی شخصیت و تمام عناصری که در بازی می بینید، تصاویر سیاه و سفیدی هستند که با انیمیشن های زیبایی حرکت می کنند. طراحی بازی به قدری زیباست که مخاطب از آن لذت می برد. به طور کلی سبک گرافیکی این بازی در نوع خود با بسیاری از بازی های خارجی رقابت می کند.

وی با بیان اینکه موسیقی یکی دیگر از نیروهای بازی است، ادامه داد: موسیقی بازی در پشتیبانی از گرافیک و ایجاد فضایی بسیار خارق العاده و زیبا بی تاثیر نبوده است. موسیقی متن سرگرم کننده بازی شاید بیش از هر چیز دیگری برای گیمرها جذاب باشد، صداهایی که به نظر می رسد توسط دهان ایجاد می شوند و شکل ساده و جذابی دارند.

این کارشناس با اشاره به اینکه گیم پلی بازی Papaland را می توان یکی از مهیج ترین و جذاب ترین قسمت های آن نامید، افزود: در گیم پلی بازی باید سعی کنید شخصیت اصلی بازی از دست دشمنان نابود نشود. تنوع دشمنانی که در طول بازی با آنها سر و کار دارید نیز قابل توجه است و هر کدام به چالش های بازی می افزایند. با پیشرفت در بازی می توانید قهرمان بازی را قوی تر کنید. فصل های دیگری در بازی وجود دارد که با پیشرفت در بازی می توانید به آنها دست پیدا کنید.

فدای گفت: آسیب بازی های مجازی با بازی های بومی به حداقل می رسد، اما مدیریت زمان نیز بسیار مهم است زیرا کودکان و نوجوانان متوجه گذر زمان نمی شوند و والدین باید این موضوع را کنترل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی های مجازی هرگز نمی تواند جایگزین بازی های واقعی و گروهی شود، اما با انتخاب هوشمند می توان آسیب های ناشی از این نوع بازی ها را به حداقل رساند.

علاقه مندان به استفاده از این بازی می توانند به سایت بازار و یا سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید