صنعت خودرو در کشور باعث نارضایتی مردم شد/ تاکید مدیریت بر برگزاری جلسات خصوصی برای حفاظت و احیای دشت قزوین

وی افزود: استان قزوین سرزمین شخصیت های علمی، حقوقی و فرزانه بوده و همواره سرافراز بوده و مظاهر ایثار، علم و دانش از خود بر جای گذاشته و حتی در دنیا شناخته شده اند.

رئیس جمهور ادامه داد: یکی از توانمندی های مهم استان قزوین دشت وسیع آن است که مقام معظم رهبری در دیدار ویژه اینجانب علاوه بر تاکید علنی بر حفظ و توسعه دشت حاصلخیز قزوین تاکید دارند. “

این مقام مسئول تصریح کرد: بدون شک از دشت قزوین در حوزه دانش بنیان بسیار می توان بهره برداری کرد و از استاندار محترم تقاضا داریم تاکیدات رهبری و اراده مردم را پیگیری کرده و کار مبتنی بر دانش را در دشت قزوین ادامه دهد.

آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان قزوین گفت: صنایع ما باید علم بنیادی باشد و چون قزوین مجتمع صنعتی عظیمی دارد، صنایع تعطیل یا نیمه تعطیل باید تحت تعقیب ویژه و احیا قرار گیرد.

وی بیان کرد: اولویت کار ما حمایت از صنایع و به ویژه احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل است و باید در استان قزوین مورد پیگرد جدی مسئولان قرار گیرد زیرا هم باعث افزایش اشتغال و هم تولید می شود.

رئیس جمهور گفت: معضل آسیب های اجتماعی شناسایی شده در استان قزوین نیز باید با همکاری خود مردم کاهش و رفع شود.

وی گفت: من به دموکراتیزه شدن حکومت در عرصه های مختلف اعتقاد دارم. نقش دولت در فعالیت گروه های جهادی رهبری، نظارت و پشتیبانی است و ما قصد نداریم نقش رهبری داشته باشیم.»

وی افزود: در بخش تولید باید خصوصی‌سازی واقعی باشد و از تولیدکننده حمایت شود تا بتواند مغازه‌اش را راه‌اندازی کند، بنابراین خصوصی‌سازی باید دقیق و بر اساس قانون انجام شود که این مهم است.

تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی یکی از نیازهای اساسی استان قزوین است

آیت الله رئیسی با اشاره به مشکلات شرکت هایی مانند تولید ابزار اندازه گیری در استان قزوین، اذعان داشت: تیم ویژه ای را برای بررسی و رفع مشکلات این شرکت ها و بازگرداندن آنها به چرخه تولید تشکیل می دهیم و این موضوع مطرح است. دستور کار، دولت و استاندار. «این حوزه باید رسیدگی شود و تاکید می کنم که باید مردم را در جریان نتایج قرار دهید.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های اهالی روستا تکمیل پروژه بیمارستان 700 تختخوابی است در حالی که این پروژه تنها 10 درصد پیشرفت دارد و البته اولویت دولت تکمیل پروژه هایی با بیش از 50 درصد پیشرفت است اما به دلیل کمبود. سرانه سلامت در استان، پروژه تکمیل شده است.«بیمارستان 700 قزوین» در دستور کار قرار می گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به وضعیت بهداشت و درمان استان قزوین، تکمیل 700 بیمارستان در این استان نیاز جدی است و در این سفر بودجه اجرایی و سال آینده را تصویب می کنیم. “

آیت الله رئیسی گفت: توصیه من به استاندار این است که حلقه رایزنی جوانان راه اندازی شود و با جدیت از ظرفیت شورایاریان جوان و جوانان برای اطلاع رسانی به نحوی از کار دولت پیگیری و استفاده شود.

وی تاکید کرد: حلقه های مشاوره نخبگانی در استان راه اندازی شود و استفاده از نخبگان در کار به ویژه در حوزه زنان در دستور کار قرار گیرد. یکی از خواسته های بانوان استان استفاده از ظرفیت در کار شایسته خود است و در این راستا معاونت بانوان دولت به استان سفر خواهد کرد.

رئیس جمهور در خصوص کاستی های موجود در مهرگان قزوین گفت: استاندار باید این موضوع را پیگیری کند و هر آنچه در مهرگان از نظر نیاز شهری و خدمات شهری لازم است را اجرا کند.

آیت الله رئیسی با اشاره به مشکلات خیرین در استان افزود: استان قزوین با توجه به دینداری مردم خود حجم زیادی از نذورات در کشور دارد اما این کمک ها باید در راستای رفع مشکلات مردم و رفع مشکلات اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه معتقدیم گره ها را مردم باز می کنیم، ادامه داد: حفظ هویت انقلابی، فرهنگی و فرهنگی در استان قزوین وظیفه همه ماست.

این مسئول بیان کرد: دانشجویان و دانشجویان سیاسی کسانی هستند که مشکلات و آسیب های جامعه را می شناسند و حاضرند در این مسیر ریسک کنند و نقش آفرینی کنند که جانبازان و ایثارگران نمونه درخشانی در این امر هستند.

وی تاکید کرد: برخی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم مربوط به زمانی است که اقدام مناسبی برای رفع آن انجام نشده است و به همین دلیل امروز عقب ماندگی جدی در اقتصاد و دستگاه قضایی داریم.

آیت الله رئیسی با اشاره به دستاوردهای مهم در حوزه تسلیحات هسته ای گفت: چرا صنعت خودروسازی ما در شرایطی است که مردم راضی نیستند، باید علم و فناوری نظامی را به صنعت خودرو سرازیر کنیم و دولت این اقدام را آغاز کرده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید