صهیونیست ها خطوط قرمز انسانیت را رد کرده اند

یک نماینده مجلس در گفت وگو با خبرگزاری موج:

نماینده کبودرآهنگ در مجلس گفت: همان طور که محور مقاومت تاکید دارد اگر صهیونیست ها دست از اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه خود و همچنین کشورهای حامی این رژیم از جمله آمریکا برندارند قطعا جواب سنگین و محکمی از محور مقاومت دریافت خواهد کرد؛ زیرا آنها خطوط قرمز انسانیت را رد کرده اند.


فتح الله توسلی نماینده کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به ادامه تجاوزگری رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این رفتار وحشیانه صهیونیست ها نشان از آن است که در عملیات 7 اکتبر از همه جهات اعم از امنیتی، اطلاعاتی و نظامی شکست سنگینی دریافت کردند از این رو درصدد ترمیم این شکست هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس خود طوری جلوه داده بود که در همه حوزه ها اعم از اطلاعاتی و امنیتی در منطقه سرآمد است و جزو قدرت های منظقه ای به حساب می آید اما عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که این رژیم از خانه عنکبوت هم سست تر است.

نماینده کبودرآهنگ در مجلس بیان داشت: صهیونیست ها بدانند که رفتنی هستند این موضوع نه تنها مسلمانان و کشورهای منطقه می گویند بلکه امروز شاهد هستید که تمام مردم دنیا با شعار فلسطین آزاد در هر نقطه از این جهان راهپیمایی می کنند و خواستار محکومیت اقدامات اسرائیل هستند.

توسلی تصریح کرد: همان طور که محور مقاومت تاکید دارد اگر صهیونیست ها دست از اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه خود و همچنین کشورهای حامی این رژیم از جمله آمریکا برندارند قطعا جواب سنگین و محکمی از محور مقاومت دریافت خواهد کرد؛ زیرا آن ها خطوط قرمز انسانیت را رد کرده اند.

وی بیان داشت: امروز کشورهای مسلمان و آزادی خواه نباید در مقابل ظلم صهیونیست ها سکوت کنند؛ زیرا هر چقدر سکوت پیشه شود این رزیم نشان داده که بیشتر خوی وحشگری به خود می گیرد. از این رو بر همه واجب است که در مقابل این ظلم ها سکوت نکنند و همچنین روابط خود را با این رژیم اشغالگر قطع کنند.



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید