ضریب تعطیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی رسما مشخص شد

ضریب تعطیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی رسما مشخص شد

روز جدید : هر رقمی که در بودجه به عنوان عیدی برای کارکنان دولت در نظر گرفته شود، همان رقم به عنوان تعطیلی مستمری بگیران کشور در نظر گرفته می شود و سازمان تامین اجتماعی براساس رقمی که شورای دولت برای بازنشستگان در سال تعیین کرده است، حقوق بازنشستگان خود را پرداخت می کند. کشور.

بر اساس قانون بودجه سال 1400 میزان عیدی کارکنان کشوری یک میلیون و 500 هزار تن برآورد شده است و در جلسه شورای دولت در نهایت میزان عیدی بازنشستگان کشور تصویب می شود.

در بودجه عیدی سال 99 یک میلیون و 200 هزار تن پیش بینی شده بود که در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیئت دولت میزان عیدی پایان سال را یک میلیون و 500 هزار تن تعیین کرد. در بودجه سال 1400 برآورد عیدی کارکنان یک میلیون و 500 هزار تن در نظر گرفته شده است که با تغییرات اعمال شده در هیئت وزیران با رقم بالاتری قابل تصویب است.

هر رقمی که در بودجه به عنوان عیدی برای کارکنان دولت در نظر گرفته شود، همان رقم شناسنامه مستمری بگیران کشور خواهد بود و سازمان تامین اجتماعی بر اساس رقمی که شورای دولت برای بازنشستگان کشور تعیین کرده است، حقوق بازنشستگان خود را پرداخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید