طارمی آزمون در نقش یزدانی و تیلور!

با وجود مصدومیت قبلی، تشدید مصدومیت با تماس با بازیکنان ولز، حضور کادر پزشکی و حتی کی روش دستور آماده شدن کریم برای حضور در زمین، سردار تمایلی به تعویض نداشت. عطش گلزنی در جام جهانی و تضمین پیروزی تیم ملی باعث شد تا تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام دهد.

علیرغم اینکه آزمون یک بار از زمین خارج شد، اما به جعبه سبز بازگشت تا اتفاقی که همه منتظرش بودند را رقم بزند. در دقیقه 64 وقتی ایران صاحب یک ضربه کرنر شد، کارگردان تلویزیون چهره خسته سردار را نشان داد که به اسکوربورد ورزشگاه نگاه می کند. سپس دوربین روی پای او زوم کرد تا کارگردان بتواند پیام خود را مبنی بر مصدومیت مهاجم لورکوزن به بینندگان برساند.

سردار یک دقیقه بعد تعویض شد و در حالی که جمعیت او را تشویق می کردند، او نیز متقابلاً ابراز احساسات کرد. انگار تیرک دروازه با مهاجم لورکوزن شوخی کرده بود. او در هر دو بازی انگلیس و ولز، اسکلت فلزی را تکان داد و با ضربه مغزی زمین را ترک کرد. با این حال هم خود آزمون و هم دیگر ملی پوشان و هواداران امید به پیروزی در دل داشتند. یار هجومی تیم ملی او و مهاجم موفق این روزهای فوتبال ایران، مهدی طارمی، در کنار انصاری فرد و جهانبخش در زمین ماند تا هجومی ایران را تقویت کند.

طارمی آزمون در نقش یزدانی و تیلور!

بوچهری مهاجم تیمش که روزهای درخشانی را برای تیم باشگاهی خود پورتو سپری کرده است، بدون نام خود قدرت خود را در بین گلزنان مقابل ولز نشان داد. با یک دویدن متهورانه از قلب دفاع ولز، او با وین هنسی تک به تک شد و توسط ماریو اسکوبار که توسط VAR کارت قرمز دریافت کرد، او را پایین آورد.

طارمی که از راست به چپ و از چپ به راست می‌دوید تا راهی برای باز کردن دروازه ولز بیابد، در نهایت پس از ضربه‌ای از راه دور روزبه چسمی، تیمش را دید. گلی که می توانست خیلی زودتر و به جای دقیقه 8+90 به ثمر برسد اما همین موضوع شیرینی پیروزی را دو چندان کرد.

طارمی آزمون در نقش یزدانی و تیلور!

مهاجم بوچهری که مثل بقیه هم تیمی هایش جانی در بدن نداشت، بعد از این گل سرگرم شادی بی پایان بود. اما اولین نفری که به سراغش آمد هم تیمی هجومی اش بود. سردار آزمون او را روی زمین انداخت و با استفاده از یک فن مانند کشتی گیران حرفه ای این شادی زیبا را از عکاسان به ثبت رساند.

طارمی و آزمون که در آن سال ها زوج هماهنگ در خط حمله تیم ملی را تشکیل می دادند، در برخی دیدارهای حساس و برای استفاده از یک مهاجم هدف رقابت سختی با دیوید تیلور و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم دارند. کشتی جهان.با این تفاوت که 2 مهاجم تیم ملی یا با هم میبرند یا با هم میبازند.

طارمی آزمون در نقش یزدانی و تیلور!

ويژگي لحظه فرود سردار بر طارمي كمترين اهميت مبارزه دو فوق ستاره كشتي ايران و آمريكا نيست، با اشاره به اينكه اين يكي از معدود فنون فرود در جهان است كه هر دو نفر حاضر در عکس شاد و پیروز باشید به ویژه لحظاتی پس از خلق این تصویر مهدی طارمی با فراری دیدنی از جناح چپ پایه گذار گل دوم ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید