یزدانی تاکتیک اشتباهی در برابر تیلور داشت/قدرت محمد به اسنایدر نرسید. برای کشاورز متاسفم!


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: 1301/06/26
کد خبر: 1897896

با بالا انداختن شانه نمی توان آمریکایی ها را شکست داد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران ما فقط باید دنبال کنند و پای خود را حفظ کنند تا روسیه و آمریکا را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از قهرمانی کامران قاسم پور در مسابقات جهانی گفت: خدا را شکر امروز روز خوبی برای کشتی ما بود. فراموش نکنیم که تا اینجای کار 5 مدال در کشتی آزاد داریم و فردا شانس کسب 2 مدال طلا و یک برنز دیگر را داریم که مجموع ما در کشتی آزاد به 8 می رسد. کسب 8 مدال از مسابقات جهانی یک اتفاق تاریخی است. برای ورزش ایران

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که مردم کشورمان خوشحال هستند. هرکی ایرانی هست انشاالله لذت ببره. همه می دانند که مبارزه سخت است و همه برای رسیدن به نتیجه تلاش می کنند.

منشی درباره حملات قاسم پور گفت: روزی که آمدم به بچه ها گفتم برای برد باید به حریف حمله کنی. پاهای حریف را علیرضا حیدری، عباس جدیدی، گلمرضا محمدی، محمد طلایی نگه داشتند. هرکس برانداز کند، آمریکا را پیروز خواهد کرد و آمریکا را نمی توان با براندازی شکست داد.

وی درباره حسن یزدانی گفت: یزدانی یک ابرقهرمان و یک سلحشور است. او 8 مدال جهانی و المپیک دارد که شوخی نیست. این را علیرضا دبیر که خود کشتی گیر بود می گوید. تاکتیک های او در برابر تیلور اشتباه بود و او تاکتیک های اشتباهی را انتخاب کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه تاکید کرد: در کشتی برد و باخت وجود دارد و آقا تهتی هم شکست خورد. زیبایی کشتی همین است. یزدانی باید در المپیک با این کشتی گیر آمریکایی مبارزه کند و انشاالله برای نتیجه گرفتن تلاش کند.

وی در خصوص تیم کشتی فرنگی تصریح کرد: فراموش نکنیم در کشتی چیزی نداشتیم. 10 ماه پیش با محمد بنا در مسابقات جهانی 4 مدال طلا گرفتیم. سطح توقع مردم از کشتی بالا رفته و این خود دلیلی برای خوشحالی است و ما را به تلاش بیشتر وادار می کند. در کشتی اگر یکی دو اتفاق نمی افتاد، اتفاق بزرگی می افتاد.

قهرمان المپیک سیدنی اذعان داشت: محمد بنا فردی نجیب، مومن، جوانمرد و آگاه است و هر چه در مورد او بگویم به اندازه کافی نگفته ام. فراموش نکنیم که چند سال پیش کشتی گیر آزادکار حسن یزدانی با برنز یا نقره به ایران بازگشت اما امسال با 8 مدال در کشتی آزاد به ایران برمی گردیم.

وی درباره امیرمحمد یزدانی خاطرنشان کرد: او اضافه وزن داشت و در حالی که شانس ما برای مدال طلا بود نتوانست در این مسابقات شرکت کند. همین امروز کشتی گیر ژاپنی به او گفت تو تنها کسی هستی که می توانی مرا شکست بدهی. در تیم ما فقط امیرحسین زارع اشتباه پاک کرد. او می توانست مدال طلا بگیرد. براش احساس تاسف می کنم.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین گفت: 2 سال پیش گفتم تا سال 2024 در کشتی از روسیه و آمریکا عقب خواهیم بود، امروز که محمدحسین محمدیان به اسنایدر باخت، دلیل باخت را به او گفتم، گفت: نرفتم. قدرت ندارم.» نه، من می‌دانم آمریکایی‌ها وقتی جلوتر از ما در کشتی هستند، چه می‌کنند. در علم ورزش و بدنسازی و بحث مکمل های ورزشی از ما جلوترند.

در نهایت منشی گفت: رزمندگان ما فقط باید آنها را تعقیب کنند و آنها را بگیرند تا روسیه و آمریکا را شکست دهند. از مربیان مقطع ابتدایی خواهشمندم به طور جدی وارد بحث بعدی شوند. شما نمی توانید این رقبا را با ضربه زدن به پشت آنها شکست دهید و باید مانند قاسم پور آنها را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید