طارمی بهترین بازیکن پورتوست/ تیم کاملا متعادل و قدرتمندی داریم

ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785461

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برخلاف اظهارات اخیر به تمجید از ستاره تیم فوتبال پورتو و تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دو پیروزی متوالی مقابل تیم های ملی لبنان و سوریه در گفت و گو با سایت کرواسی HRT گفت: شاید مزیت من این بود که تیم ملی ایران را می شناختم و ذهنیتی که داشتم. درباره بازیکنان ایرانی «کل شرایط برای من روشن بود و مطمئناً کار را برای من در تیم ملی راحت‌تر کرد.

او گفت: «ایرانی‌ها عاشق فوتبال کرواسی، کروات‌ها و روش کار ما هستند. فکر می کنم آنها در ما تشخیص دادند که ما مربیان حرفه ای هستیم و کشور کوچکی می تواند چنین ارزش های ورزشی ایجاد کند.

اسکوچیچ درباره موفقیت اخیر ملی پوشان گفت: این موفقیت ها نتیجه کار ماست. ما همچنین مربیان و دستیاران خود را ملادن زنگانیر و ماریو تات داریم که قطعا به من کمک خواهند کرد. ما واقعا تیم خوبی داریم.

سرمربی یوزپلنگ های سفید در تمجید از ستارگانش گفت: سردار آزمون در زنیت بازی می کند، او سه سال یکی از گلزنان لیگ برتر روسیه است. در کنار او مهدی طارمی را داریم که بهترین بازیکن پورتو است. علیرضا جهانبخش را هم داریم که در فاینورد بازی می کند. تیم ملی ایران کاملا متعادل و قدرتمند است. البته در کنار ژاپن، استرالیا و کره جنوبی معتقدم تیم ملی ایران شایسته حضور در جام جهانی و نماینده قدرتمند آسیا در قطر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید