سردار آجورلو در حال ساختن تیم قدرتمندی برای فصل آینده است


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879628

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نگرانی هواداران استقلال از کم کاری مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: سردار آجورلو تیم قدرتمندی را برای فصل آینده خواهد بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به انفعال باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی و عصبانیت هواداران گفت: استقلال دیر آمد پس از رفتن فرهاد مجیدی و چند گزینه مذاکره کرد. به ساپینتو پرتغالی رسید.

وی افزود: استقلال فصل آینده با جدایی محمد دانشگر و احتمال جدایی دیگر بازیکنان کار سختی دارد در حالی که حریف با جذب ستاره های سرشناس مدعی شد اما استقلال هنوز اقدام خاصی از خود نشان نداده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: البته جام را به تیم ستاره نمی دهند و شاید تیم هایی بوده اند که مدعیان اول جذب ستاره به حساب می آمدند اما در پایان فصل در رده بندی قرار گرفتند. رتبه های پایین

اکبرپور با تاکید بر اینکه سردار آجورلو باید از تیم فعلی استقلال حمایت کند، گفت: حفظ فرم تیم مهم ترین کار است و همچنین جذب بازیکن با نظر سرمربی، البته اقدام استقلال بر اساس نظر یک نفر بوده است. مربی حرفه ای.”

وی با بیان اینکه هواداران استقلال نگران وضعیت تیمش بودند، یادآور شد: این نگرانی هواداران قابل درک بود اما مجیدی در زمان نامناسبی استقلال را ترک کرد و مشکلاتی را برای مدیران ایجاد کرد. و تیم را آرام نبستم، البته سردار آجورلو برای فصل آینده تیم قدرتمندی را می بندد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در بخشی دیگر از گفتگو با «تهران نیوز» درباره ناکامی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا توضیح داد: مهدوی کیا از ابتدا اشتباه کرد و هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. تیم ملی امید مکث کنید.

اکبرپور بیش از 40 سال است که آرزوی رسیدن تیم ملی امید به المپیک را در سر می پرورانند و یک مربی خوب خارجی با دستیار ایرانی باید در کنار تیم امید باشد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید