تیم هندبال جوانان زیر نظر لیکولنکو کار می کند / در حال ساختن طرح جدیدی برای جهانی شدن جوانان هستیم

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800017

یادداشت های سرپرست تیم هندبال جوانان برای اردو

مدیر تیم هندبال جوانان گفت: تیم هندبال جوانان به سرپرستی سرگئی لیکولنکو نسبت به سال های گذشته در سطح و اندازه خوبی در حال کار و پیشرفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم شعبانپور، مدیر روابط عمومی فدراسیون هندبال جوانان گفت: اردو به خوبی پیش می رود و بازیکنان در شرایط خوبی هستند و خود را برای مسابقات بین المللی شوشتر آماده می کنند.

وی افزود: تیم در چند روز اخیر تلاش کرده تا سطح فنی تیم را ارتقا دهد و می توانم بگویم شرایط بازیکنان بهتر شده است. همچنین در نظر داشتیم که از فروردین ماه 1401 اردوهای مستمر و طولانی داشته باشیم تا بازیکنان در سطح مطلوب قرار گیرند.

شعبانپور با اشاره به پیشرفت تیم جوانان ادامه داد: تیم ملی جوانان به رهبری سرگئی لیکولنکو در سطح و اندازه خوبی نسبت به سال های گذشته کار می کند و پیشرفت می کند و امیدواریم با توجه به شرایط، برنامه ریزی جدیدی برای جهانی شدن این تیم ارائه شود. تیم در مسابقات هندبال “اختتامیه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا.

وی در خصوص مسابقات بین المللی شوشتر نیز گفت: هر چه بیشتر بتوانیم در مسابقات و تورنمنت ها شرکت کنیم هماهنگی و بهبود شرایط فنی و آمادگی بازیکنان بهتر می شود. تیم ملی زمانی موفق می شود که در زمین حضور بیشتری داشته باشد تا بازیکنان خسته شوند. علاوه بر این، در این شرایط، کادرفنی با دقت بیشتری بازیکنان خود را زیر نظر خواهند داشت. در پایان امیدوارم با چند تورنمنت بین المللی به شوشتر برگردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید