نگرانی هواداران را کاملاً می دانیم/ تیم قدرتمندی برای فصل آینده تراکتورسازی می سازیم


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821993

کارکنان از پایه سخت افزاری باشگاه راضی هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما کاملا متوجه دغدغه هواداران هستیم و برای فصل آینده تیمی قدرتمند بر اساس خواسته های سرمربی تیم خواهیم ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تمرینات تراکتورسازان از چند روز دیگر در تبریز آغاز شد و برای برپایی اردوی پنج روزه از اول اردیبهشت راهی تهران خواهیم شد. . در این اردو دو بازی دوستانه برگزار می کنیم تا تیم از شرایط بازی منحرف نشود. تلاش مدیریت باشگاه بر این است که بر اساس نیازهای تیم بهترین امکانات را ایجاد کند تا خدای ناکرده در ادامه مسابقات حضور پررنگی داشته باشیم و امتیاز بیشتری از دست ندهیم.
او گفت: ما کاملا از نگرانی هواداران آگاه هستیم.

سهرابی درباره جذب تیاگو فریرا گفت: آقای ساغلام از باشگاه خواست تا فریرا را برای تقویت تیم در فاز دفاعی بیاورد اما خوشبختانه توانستیم در اسرع وقت با این بازیکن قرارداد ببندیم. اگر کادرفنی از عملکرد فریرا راضی باشد، قرارداد او را تمدید می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه کادرفنی از پایه سخت افزاری باشگاه رضایت دارند، تصریح کرد: تراکتورسازی یکی از توانمندترین تیم های ایران است و پروژه هایی برای توسعه زیرساخت های باشگاه در حال انجام است. تعدادی از بازیکنان تیم در هتل باشگاه مستقر هستند و سالن بدنسازی در اختیار بازیکنان و تیم است.

وی با اشاره به مصدومان این تیم اذعان داشت: کادر پزشکی تیم تمام تلاش خود را برای مداوای هر چه سریعتر مصدومان انجام می دهد و در این راستا تیم پزشکی با بهترین شرایط فراهم است. حضور هواداران در ورزشگاه به تراکتور قدرت و انرژی مضاعفی می دهد و امیدوارم با حمایت هواداران و در فضایی آرام دور، تراکتور موفق شود.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر تیم تراکتورسازی امید و جوانان گفت: تراکتورسازی یکی از باشگاه هایی است که در سال های اخیر توجه ویژه ای به تیم های اصلی داشته است چرا که بیش از 90 درصد اعضای اصلی تیم ما بومی هستند. و تیم تراکتور امید و جوانان امسال «آنها به نیمه نهایی لیگ برتر رسیده اند و تیم جوانان شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

سهرابی با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی بازیکن سازی را به صورت عملی اعمال می کند، خاطرنشان کرد: امروزه بازیکنانی مانند علی فاتی، بهزاد سلامی، علی نجفی، سعید ایرانخواه، مهدی حقیقت، رضا سیفا احمدی، سعید کریم آذر، حسین علیزاده، ابوالفضل، امیر ابراهیم زاده، علی باستانی و دیگران. به عنوان محصولات آکادمی باشگاه در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می کنند و نام آنها به عنوان بازیکنان آینده فوتبال کشورمان ذکر می شود.

وی تاکید کرد: باید از مالک باشگاه به خاطر توجه ویژه به تیم های اصلی تشکر کنم. همچنین مدیر آکادمی و مربیان فعال در تیم های اصلی تراکتورسازی زحمات زیادی کشیدند که از آن قدردانی می کنیم. به هواداران قول می دهم سال آینده پایه مادی آکادمی باشگاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید