نتایج صنعت نفت در شأن فوتبال آبادان نیست/ تیم خیلی خوبی می سازیم.

ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781182

تیم ما دچار افت قابل توجهی شده بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قطعا تیم فوتبال بسیار خوبی در آبادان خواهیم ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه صنعت نفت آبادان، علیرضا منصوریان که پس از ابتلا به بیماری عروق کرونر در حال تمرین بود، گفت: خدا را شکر سلامتی خود را بازیافتم و بعد از 30 روز به تیم برگشتم. آنچه در تمرینات بچه ها دیدم این بود که تیم ما دچار افت روحیه قابل توجهی شد و به همین دلیل بازگرداندن روحیه بازیکنان اولین هدف ما در این هفته است و هدف دیگر ما الهام بخشیدن به روحیه جنگندگی بازیکنان و وادار کردن آنها به بازی است. درک کنند که آنها باید برای یکدیگر در زمین بجنگند تا به اتحاد تیمی دست یابند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: یکی دیگر از اهدافی که می توانیم دنبال کنیم این است که بعد از بازی با نساجی که تعطیلات خوبی را سپری می کنیم شدت بازی های دوستانه خود را افزایش دهیم تا بتوانیم با هر تیم 2 بازی انجام دهیم. در قالب تیم های الف و ب) در دو روز متوالی). برای این دوره 5-6 بازی دوستانه در نظر گرفته ایم که با ضرب در 2 حدود 10 بازی دوستانه می شود. از نظر بدنی، تمایل تئوریکی که داشتیم این بود که قبل از بازی با نساجی و 35 روز ماندگاری، به فرم بدنی خوبی برسیم.

وی گفت: می دانم که هواداران فوتبال آبادان از نتایج این تیم بسیار ناراحت هستند و این حق طبیعی اوست. هوادار هر تیمی ممکن است علاقه ای به مشکلات حمایتی، داخلی و پیرامونی تیم نداشته باشد و دلیلش این است که فقط نتیجه را می خواهد. در اینجا مردم با نتیجه از خواب بیدار می شوند یا به خواب می روند و از پیروزی ها خوشحال و از باخت ها ناراحت می شوند. قطعا یک تیم فوتبال خیلی خوب در آبادان می سازیم. نتایج فعلی نه در شان بازیکنان ماست، نه در شان کادر فنی و نه در شان فوتبال آبادان.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه بازی سختی مقابل نساجی داریم، اذعان داشت: تلاش می کنیم اولین حرکت بسیار خوب خود را مقابل نساجی انجام دهیم و با امتیاز از آنجا برگردیم، هرچند بازی سختی است. بچه ها باید بلند شوند و این اتفاق می افتد.

منصوریان در پایان گفت: یک سری اشتباهات فردی که در تیم هایی که من هدایت می کنم کمتر اتفاق می افتد که متاسفانه در مورد نفت این اشتباهات باعث شده سه بازی اخیر را از دست بدهیم. با این حال وقتی به فرم تیم مان نگاه می کنم می بینم در این تعطیلات 35 روزه شرایطی را دارد که به تمرینات لازم برگردد و تیمی باشد که هواداران فوتبال آباد می خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید