طارمی و جهانبخش فردا به جمع ما اضافه می شوند/ بازی بدون تماشاگر اعلام نشد


ساعت: 22:31
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817709

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با لبنان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل لبنان گفت: پس از بازی دیروز با کره جنوبی ساعت 2:30 بامداد از این کشور خارج شدیم و ساعت 9 صبح امروز به وقت ایران وارد مشهد شدیم. . از فرودگاه به سمت هتل پردیسان حرکت کردیم. پس از صرف صبحانه از تمامی بازیکنان و اعضای تاج تست گرفته شد. ساعت 17:00 به آزمایشات پاسخ دادند که خوشبختانه جواب منفی بود.

وی ادامه داد: بچه ها امروز به استخر رفتند و زیر نظر پزشکان و ماساژورها بهبود یافتند. سعید عزت الله و صادق محرمی که در کره جنوبی با ما بودند برای دیدار با لبنان به تیم اضافه می شوند. علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی تا فردا به جمع ما اضافه می شوند. مرتضی پورعلی گنجی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سایر اعضا و کارکنان نیز خوب و سالم هستند. امیدواریم بتوانیم یک بازی مقتدرانه مقابل لبنان انجام دهیم و با دعای خیر مردم 3 امتیاز را کسب کنیم. سپس برای قرعه کشی جام جهانی آماده می شویم.

استیلی در خصوص تعداد تمرینات تیم ملی در مشهد توضیح داد: در مقایسه با دیدار مقابل کره جنوبی که فقط یک جلسه برای همه بازیکنان داشتیم و 4 تا 5 بازیکن از تاج و تخت و محروم داشتیم. حداقل 3 جلسه تمرین در هر بازی مقابل لبنان با هم هستند.

وی در خصوص دلیل برگزاری بازی ایران و لبنان بدون تماشاگر گفت: هنوز این موضوع را اعلام نکرده اند اما باید دید مسئولان بهداشت و فدراسیون فوتبال در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت. در تمام دنیا مسابقات کشوری در شهرستان ها برگزار می شود. خیلی خوب بود که برای دیدار با لبنان به مشهد آمدیم. پس از پایان بازی بازیکنان به زیارت معبد امام رضا (ع) می روند و امیدوارم خراسانی ها بتوانند این دیدار را در ورزشگاه تماشا کنند چرا که فوتبال متعلق به همه مردم کشورمان است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره استقبال مشهدی ها از این تیم توضیح داد: استقبال در ابتدای ورود ما استثنایی بود. مستقیم از فرودگاه به هتل آمدیم و چمدانمان با ماشین دیگری آمد. امکانات هتل فوق العاده خوب است و اکنون از هتل های بیشتری در کشور خود قدردانی می کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید