طرح توسعه استانی تدوین شد/ گلستان پتانسیل ترانزیت کالا را دارد

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779131

واحدی گفت: پیگیر مزیت های نسبی گلستان در دولت هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; احمد واحدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: طرح توسعه هر استان بر اساس مزیت های نسبی هر استان است و در استان گلستان از نظر طبیعت، مراتع، کشاورزی و آبزی پروری دارای مزیت های استثنایی است.

وزیر کشور ادامه داد: گلستان از فرصت های خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است و این منطقه در برخی محصولات کشاورزی رتبه دوم و در بین استان های کشور رتبه دوم را دارد.

واحدی یادآور شد: علاوه بر این، این استان ظرفیت بالقوه ای برای ترانزیت کالا دارد و امیدواریم بتوانیم این موضوعات را که از مزیت های نسبی برای توسعه استان گلستان است، پیگیری کنیم.

وی افزود: طرح ها و تمهیدات منطقه ای غیر از تمهیدات استانی وجود دارد و بر اساس این توافق بافت جغرافیایی استان ها را هماهنگ می کنیم.

این مقام مسئول به مهاجرت اتباع افغانستانی به ایران اشاره کرد و گفت: از مردم نزدیک و بزرگ افغانستان خواستیم به مرزهای کشور نیایند و با مسئولان مصاحبه شد و با کسانی که به مرزها رفتند با احترام برخورد شد. امیدوارم بتوانیم این افراد را بپذیریم و زمینه را برای بازگشت آنها به کشورشان فراهم کنیم.

واحدی تاکید کرد: انتصاب استانداران در مسیر دولت است و باید به تصویب دولت برسد و به موقع انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید