طرح «حفاظت» حل نشد/ قالیباف اسفندماه سال گذشته درباره این طرح به شورای عالی فضای مجازی نامه نوشت.

طرح برای

روز جدید : سید علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی گفت: رئیس مجلس در اسفندماه سال گذشته مکاتباتی با شورای عالی فضای مجازی داشت و درخواست کرد که سیاست های این شورا ابلاغ و موارد مورد نیاز قانون گذاری شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق حمایت از مصرف کنندگان فضای مجازی گفت: اسفندماه گذشته رئیس مجلس با شورای عالی فضای مجازی مکاتبه کرد و خواستار ابلاغ سیاست های این شورا و ساماندهی موضوعات شد.

سیدعلی یزدی خواه، عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از مصرف کنندگان سایبری درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: تا امروز این موضوع به طور رسمی به کمیته مشترک اعلام نشده است، بنابراین بررسی این طرح مشخص نیست.

این نماینده مجلس به خبرنگار ایرنا گفت: اسفندماه سال گذشته رئیس مجلس با شورای عالی فضای مجازی مکاتبه کرد و خواستار ابلاغ سیاست های این شورا و همچنین مواردی شد که باید به صورت شفاف ساماندهی شود. “

وی تاکید کرد: پیش از این وزارت ارتباطات و رئیس مرکز ملی فضای مجازی نقطه نظرات خود را در خصوص این طرح که در آخرین نسخه این طرح اجرایی شده است، اعلام کردند.

یکی از اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از مصرف کنندگان در فضای مجازی گفت: از نظر حساسیت اجتماعی این طرح مورد هجمه قرار گرفته و امروز در بلاتکلیفی به سر می برد.

وی افزود: کمیته تلفیق قانونا منحل نشده و رای به اخراج مجلس مبنای اقدام قضایی نیست و این موضوع باید در مجلس علنی رای گیری شود.

یزدی خواه گفت: اخیراً نمایندگان در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیته مشترک خواستار ادامه کار شدند. ساماندهی هر چه سریعتر فضای مجازی برای ما مهم است. مرور.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره بررسی این طرح در شورای عالی فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی نمی تواند در این زمینه لایحه ای تصویب کند، دولت قبلا از طریق وزارت ارتباطات نظر خود را اعلام کرده است، بنابراین نمی خواهد گزارش. . هیئت رئیسه مجلس باید هر چه زودتر تکلیف این طرح را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید