طرح ساماندهی استخدام کارمندان دولت از کجا می آید؟

طرح ساماندهی استخدام کارمندان دولت از کجا می آید؟

حسین گودرزی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت در مجلس گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب و به صحن علنی ارجاع شد و با اکثریت نمایندگان نیز به تصویب رسید. در انجمن عمومی سپس طرح ساماندهی کارکنان دولت برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد و شورا و شورای عالی نظارت به این طرح ایراداتی داشتند و طرح برای بررسی و رفع ابهامات به مجلس عودت و به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد. .

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: یکی از ایرادات، بار مالی است. طرحی که بود و برخی ایرادات دیگر ابهامات و تعاریفی است که در این موارد باید به آن پرداخته شود و در دستور کار اعضای کمیته قرار دارد.

گودرچی افزود: از آنجایی که لایحه هفتم توسعه در مجلس مطرح شده است، در جلسات گذشته بررسی پیشنهادات اعضا در خصوص این لایحه در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گرفت و امکان ارزیابی نواقص برنامه تشکیلاتی کارکنان وجود نداشت. .

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع هفته آینده جلسه ویژه ای با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجلس برای بررسی این طرح و گزارش کمیته طرح ساماندهی کارکنان دولت برای تحقیق و تفحص در جلسه علنی و تعیین تکلیف این موضوع باید به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید